معاون شهردار تهران گفت: خط ۶ و ۷ متروی تهران کیفیت زندگی مردم و مناطق محروم پایتخت را تغییر می دهد.
کد خبر: ۲۶۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 16 July 2016
مازیار حسینی در حاشیه مراسم ورود دستگاه حفار مترو به ایستگاه میدان شهدا با اشاره به اینکه عرقی که در این فضا بر صورت شما کارکنان نشسته است مقدس است، گفت: کسانی هستید که در این رطوبت، گرما و آلودگی مجاهدت می کنید و باید به شما خداقوت بگویم.

وی با بیان اینکه ما در خط ۶ مترو با زحمت و همت شما عزیزان نتایج خوبی به دست آورده ایم، عنوان کرد: امیدوارم با دقت و سرعت رکوردی ماندگار در تاریخ ناوگان ریلی پایتخت به ثبت برسانیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه امیدواریم تلاش ما باعث آرامش شهروندان پایتخت شود، گفت: خط ۶ و ۷ مترو که جنوب شرق تا شمال غرب تهران را پوشش می دهد نقش بسیار موثری در کیفیت زندگی مردم در مناطق محروم دارد.

حسینی تاکید کرد: به طور حتم، صبر نمی کنیم تمام پروژه به اتمام برسد بلکه به محض اتمام ایستگاه های در دست احداث آن هایی که آماده باشند را به بهره برداری می رسانیم.

حسینی با اشاره به فعالیت ٧٨ جبهه کاری در خط ٦ مترو علت پیشرفت چشمگیر پروژه در مدت زمان اندک است، گفت : خط ٦ مترو بطول ٣١ کیلومتر و بهره برداری از ٢٩ ایستگاه ٦ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان هزینه دارد.  

مازیار حسینی در حاشیه این مراسم با اشاره به جزئیات عملیات عمرانی محل انفجار شهران را اعلام کرد و گفت : متاسفانه بد اخلاقی های رسانه ایی را در این حادثه شاهد بودیم. این در حالیست که اکنون تنها تحکیم بستر محل حادثه در حال انجام است.  

به گفته معاون شهردار تهران، وقتی ٧هزار متر مکعب خاک در یک محل از بین رفته، قطعاً نمیتوان در یک مرحله محل را پر کرد، لذا اکنون عملیات تحکیم بستر ثانویه با تزریق بتون در دست اجراست.  

وی اظهارکرد: پس از راه اندازی مسیر برای رفاه شهروندان، طی چند روز اخیر با همکاری پلیس مجددا انحراف ترافیکی داده شده تا عملیات تحکیم صورت گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار