معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان مطرح کرد:
معاون بسیج رسانه استان زنجان گفت: امسال دو جشنواره ابوذر و امر به معروف و نهی از منکر در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۴ 14 July 2016
نوید کمالی عصر امروز در جلسه شورای بسیج رسانه استان زنجان با ارائه گزارشی از برنامه‌های بسیج رسانه استان زنجان اظهار کرد: امسال دو جشنواره ابوذر و جشنواره رسانه‌ای امر به معروف و نهی از منکر در زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر به مناسبت روز خبرنگار و در مرحله استانی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: جشنواره امر به معروف و نهی از منکر نیز با در نظر گرفتن مصداق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تاثیراتی که اصحاب رسانه در این زمینه داشته‌اند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی برگزار می‌شود، گفت: در این راستا با نیروی انتظامی هماهنگی شده و یک بودجه مخصوص به آن اختصاص یافته است.

معاون بسیج رسانه استان زنجان ادامه داد: در همین راستا مراسم تجلیل از رسانه‌های فعال در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و رسانه‌هایی که دارای تولید محتوا بوده و این تولیدات منجر به واکنش مسؤولان شده برگزار خواهد شد.

کمالی ادامه داد: در این جشنواره به 15 نفر تندیس جشنواره برای تاثیرگذاری در موضوع امر به معروف و نهی از منکر اهدا خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره ابوذر نیز اشاره کرد و گفت: استقبال از برگزاری این جشنواره مطلوب بوده و تا کنون 148 اثر به این جشنواره رسیده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌ها بر این است که امسال 300 اثر به جشنواره استانی ابوذر ارسال شود.

کمالی در ادامه از راه‌اندازی سایت جشنواره نیز خبر داد و گفت: این امر با هدف بارگذاری راحت آثار و همچنین ارتباط با دبیر جشنواره فعال شده است.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری پیشرفته با حضور یکی از اساتید که از تهران اعزام می‌شود، خبر داد و گفت: این دوره نیز به صورت تکمیلی بوده که دوره مقدماتی آن سال قبل برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار