در گفنگو با تابناک زنجان مطرح شد;
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اهمیت تقویت نشاط روحی اصحاب رسانه عنوان داشت: به برگزیدگان مسابقات این جشنواره جوایزی نفیس از طرف سازمان بسیج رسانه اهداء خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 12 July 2016
عبدالله جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار تابناک زنجان با اشاره برگزاری دومین اردوی فرهنگی ورزشی اصحاب رسانه استان زنجان اظهار داشت:این اردو به مدت یک روز و ویژه خواهران فعال رسانه ای استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این اردو که در یکی از مجموعه های فرهنگی و ورزشی استان برگزار خواهد شد شاهد اجرای برنامه های غنی فرهنگی و ورزشی خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: البته یکی از مهمترین اولویتهای برگزاری این دوره برگزاری دوره های آموزشی مفید و کاربردی برای خواهران فعال رسانه ای استان است.

جعفری تاکید کرد: این جشنواره فرهنگی در قالب طرح ولایت رسانه ای برگزار می شود که از مهمترین اهداف آن می توان به بصیرت افزایی و افزایش نشاط روحی اشاره نمود.

وی تصریح کرد: در این جشنواره علاوه بر تجلیل از برگزیدگان مسابقات شاهد اعزام این عزیزان به اردوی کشوری طرح ولایت رسانه ای خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در اردوی فرهنگی-ورزشی(طرح ولایت رسانه‌ای) می‌توانند به آدرس اینترنتی www.ZanjanFestival.ir مراجعه نموده و یا با شماره 33552240 تماس حاصل فرمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار