تابناک زنجان گژارش می دهد;
این روزها پاریس پایتخت وحشت زده فرانسه برای سه روز میزبان سران گروهک منافقین و حامیان بین المللی ایشان بود اما این نشست بر خلاف سایر نشستهای بی اهمیت این گروهک دارای حواشی و نکات ویژه ای از جلمه اعلام خبر مرگ "مسعود رجوی" بود.
کد خبر: ۲۵۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 10 July 2016
این روزها پاریس پایتخت وحشت زده فرانسه برای سه روز میزبان سران گروهک منافقین و حامیان بین المللی ایشان بود اما این نشست بر خلاف سایر نشستهای بی اهمیت این گروهک دارای حواشی و نکات ویژه ای از جمله اعلام خبر مرگ "مسعود رجوی" توسط یکی از شاهزادگان سعودی بود.

در اجلاس سال جاری گروهک منافقین برای نخستین بار یکی از شاهزادگان شاخص سعودی که پیش از این مسئولیت دستگاه اطلاعاتی این رژیم را بر عهده داشته است بطور رسمی و ویژه حضور داشت که می توان این حضور را در کنار حمایت  و پوشش زنده رسانه ای بیش از 4 شبکه تلوزیونی عرب زبان، به عنوان تلاش آل سعود در مواجهه با انقلاب اسلامی تفسیر نمود.

ترکی الفیصل رئیس سابق استخبارات پادشاهی سعودی در جریان سخنرانی خود در جمع منافقین با اشاره به حمایت رسمی عربستان از این گروهک و اقدامات تروریستی بر علیه ایران اظهار داشت: اقدامات شما بر علیه حکومت ایران مشروع و مورد حمایت ماست!!!

 البته وی در انتهای سخنرانی خود با بیان عبارت "مرحوم مسعود رجوی" پرده از راز بزرگ مفقود بودن سرکرده گروهک متافقین برداشت، البته پس این سخنرانی مسئولین این گروهک مرگ سرکرده خود را تکذیب نمودند اما با توجه سایقه اطلاعاتی ترکی الفیصل آنهم در راس تشکیلات استخباراتی یک کشور بزرگ اسلامی باید پذیرفت که وی با آگاهی به مسائل مخفی و پشت پرده این گروهک، آگاهانه از واژه "مرحوم" برای مسعود رجوی استفاده نموده است تا از این طریق نشان دهند که اطلاع دقیقی از رازهای گروهک نفاق دارد اما اینكه آیا او این موضوع را با هماهنگی یا بدون اطلاع سران منافقین انجام داده فعلا نامشخص است!

البته پس این سخنرانی سایت‌های نزدیك به این جریان نفاق با حذف واژه "مرحوم" از سخنرانی الفیصل نشان می‌دهد، سران منافقین از اطلاع رسانی این شاهزاده سعودی غافلگیر شده و در صدد لاپوشانی غیر حرفه ای آن هستند. 

اما آنچه در اینجا بیش از انتشار خبر مرگ این سرکرده سوخته نفاق مطرح است مساله حمایت رسمی عربستان از یک جریان ضد ایرانی است زیرا تاکنون سابقه نداشت که به این شکل مقامات سعودی اقدام به حمایت رسمی از یک گروهک تروریستی بر علیه ملت ایران نمایند.

متاسفانه این حمایت را باید در چهارچوب انحراف بیش از پیش رژیم آل سعود از اصول اخلاقی و انسانی تفسیر نمود زیرا این رژیم پس از تجربه شکست های دیپلماتیک و نظامی در مواجهه با جریان مقاومت امروز آخرین تیر ترکش خود را حمایت از تروریسم آنهم در قالب منافقین خلق می بیند.

لذا در پایان می توان پیشبینی نمود که در ماههای آتی و با پشتوانه دلارهای سعودی سرکردگان و اعضای گروهک تروریستی منافقین بیش از گذشته بر علیه منافع انقلاب اسلامی فعال گردند اما مطمئنا با پشتوانه قوی امنیتی و نظامی انقلاب اسلامیانی بار نیز منافقین و رژیم آل سعود سیلی محکمی را از ملت ایران دریافت خواهند نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار