مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱ 11 July 2016
فاطمه سلیمانی با حضور در بازدید از سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب در همه پایگاه‌های مقاومت سراسر استان و برگزاری نشست تجلیل از بانوان محجبه در حوزه بازار و اصناف در طول هفته از جمله برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های مهارتهای زندگی برای دختران 16 سال به بالا برگزار می‌شود افزود: کارگاه‌های "مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم" در طول سال در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزاری نشست‌های سبک زندگی اسلامی_ایرانی برگرفته از آموزه‌های قرآن و سیره ائمه و فرمایشات مقام معظم رهبری را از جمله برنامه‌ها برشمرد و گفت: افتتاح مجموعه فرهنگی و تولیدی منهاج با عنوان مرکز عفاف و حجاب زنجان در طول هفته و تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در روز 21 تیر ماه با حضور آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در طول هفته در سراسر استان عنوان کرد: کارگاه مطالعات زن و خانواده با رویکرد عفاف و حجاب مختص دانشجویان در طول سال برزگزار می‌شود.

سلیمانی برگزاری طرح نهضت ما زنده‌ایم«عفاف، حجاب و الگوی فاطمی و زینبی» در مدارس و دانشگاه‌ را از جمله برنامه‌های بسیج جامعه زنان استان در طول سال عنوان و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب چهره به چهره در حلقه‌های صالحین با شناسایی زنان بدپوشش و آسیب پذیر در طول سال پیگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: صدور بیانیه، فعالیت ویژه در فضای مجازی، ارسال پیامک‌های محتوایی در خصوص عفاف و حجاب به عموم مردم به صورت انبوه در طول هفته و اهدای گل به دختران محجبه را از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است. 
برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار