نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:
حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی گفت: متاسفانه برخی در ابتدا تلاش نمودند تا برجام را در مقابل اقتصاد مقاومتی به عنوان یک معجزه در حوزه گره گشایی از مشکلات اقتصادی کشور تعریف کنند اما باز هم ملت ایران شاهد بود که برجام ناثیری بر مشکلات کشور ندارد.
کد خبر: ۲۴۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 14 June 2016
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوزه دیپلماسی کشور و فضای ایجاد شده پس از برجام اظهار داشت: ایجاد باورها و تصورات غلط در مورد برجام و خیال واهی بستن به آن موجب ضربه خوردن کشور و از دست رفتن فرصتهای پیش روی کشور می شود. 

حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی افزود: باید توجه داشته باشیم که موافقت رهبر عظیم الشان انقلاب با این توافق چیزی دلیلی جز کسب یک تجربه ارزشمند دیگر برای ملت ایران نبود و ملت در این تجربه آموحت که آمریکا و بطور کلی استکبار جهانی غیر قابل اعتماد است.

وی افزود: متاسفانه برخی در ابتدا تلاش نمودند تا برجام را در مقابل اقتصاد مقاومتی به عنوان یک معجزه در حوزه گره گشایی از مشکلات اقتصادی کشور تعریف کنند اما باز هم ملت ایران شاهد بود که برجام ناثیری بر مشکلات کشور ندارد.

دولابی ادامه داد:خوشبختانه چهره واقعی برجام خیلی زود برای ملت ایران مشخص شد و دیگر ملت ایران به راحتی فریب نیرنگهای آمریکا و قدرت های جهانی را نخواهند خورد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی گفت:امروز ملت ایران به این واقعیت واقف شده است که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان داخلی است.

حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی در پایان با تاکید بر اهمیت توجه به ظرفیت های درون زا و تبری جستن از وعده های دشمنان انقلاب گفت: حمایت از توان داخلی می تواند منجر به شکوفایی بیش از پیش اقتصاد کشور شود و در این راه همه آحاد ملت باید با هم همکاری و همفکری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار