مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید و پخش قریب به 380 ساعت برنامه با موضوع حساس انتخابات در زنجان خبر داد و گفت: میزان مشارکت مردم استان زنجان 68 درصد بود که نشان از بصیرت و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۲۳۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 31 May 2016
مرتضی صفری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از همکاران واحدهای مختلف صدا و سیمای مرکز زنجان با تبیین جایگاه ممتاز خبرگان رهبری در ساختار حکومت جمهوری اسلامی، نوع انتخاب مردم را آگاهانه مبتنی بر عقلانیت و نشات گرفته از روح انقلابی مردم عنوان کرد.

وی تصریح کرد: هر سه کاندیدای این انتخابات در استان زنجان فقهایی پارسا و ظرفیت دینی و علمی برتری برای استان هستند که رسانه استانی به فراخور مقتضی در طول سال از کلام ارزشمند این افراد بهره‌مند خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان میزان مشارکت مردم استان را بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد و افزود: مشارکت 68 درصدی مردم استان نشان از بصیرت و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صفری خط سیر حرکت رسانه استانی را در مراحل مختلف انتخابات مبتنی بر دستور العمل‌های سازمان بیان کرد و گفت: تولید و پخش قریب به 380 ساعت برنامه با موضوع حساس انتخابات در حوزه‌های سیما، خبر و صدا از اقداماتی است که در این بخش صورت گرفته و در این راستا دقت نظر وافر و نظارت کامل انجام شده تا سیاست‌های فراجناحی سازمان در ایام انتخابات به طور کامل رعایت شود.

صفری رسانه ملی را در کنار مجلس و دولت دانست و تصریح کرد: برابر نظر رهبر معظم انقلاب همه دستگاه‌ها باید در مسیر حل مشکلات مردم و اعتلای نام کشورمان یاریگر و همراه هم باشند و صدا و سیما هم با تمام ظرفیت در این مسیر گام بر می‌دارد.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم از معاونت برنامه‌ریزی و امور مالی مرکز به دلیل کسب رتبه نخست در ارزشیابی سازمان در سال 94 بین مراکز استان‌ها، مدیریت پژوهش مرکز به خاطر احراز رتبه چهارم مراکز 33گانه سازمان در دو زمینه عملکرد سال 94 و نظرسنجی‌های انتخابات و همچنین از مدیریت حراست مرکز به علت قرار گرفتن در بین حراست‌های برتر استان در سال گذشته تجلیل به عمل آمده و از همکاران فعال در برگزاری انتخابات نیز با اهدای لوح قدردانی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار