نمایشگاه آثار هنرمندان معاصر زنجان در محل کارخانه کبریت آغاز به کار کرد
کد خبر: ۲۳۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴ 30 May 2016
مراسم افتتاحیه آغاز به کار نمایشگاه منتخبی از آثار هنرمندان معاصر زنجان، امشب در محل کارخانه کبریت برگزار شد.
این نمایشگاه با همکاری مشترک خانه هنرمندان و شهرداری زنجان دایر شده و از امروز به مدت چهار روز فعالیت خواهد کرد.
رئیس هیأت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خانه هنرمندان طی سال جاری و سال گذشته اظهار کرد: پیش از نیز در شهریور ماه سال قبل نمایشگاهی از آثار هنرمندان زنجانی در گالری لاله تهران برگزار شده بود.

وی با اشاره به اینکه همان ۴۰ اثر ارائه شده در آن نمایشگاه، در کارخانه کبریت  در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: این نمایشگاه شامل آثار ۱ هنرمند شامل فرح اصولی، علی ذاکری، رحمان پرچگانی، سحر مختاری، وحید محمدی، لیندا آهنی، رضا نجفلو، ولی‌الله محمدی، نسرین جعفری، مسلم جاسمی، شهلا منصوری، محمد نیکخواه بهرامی، ولی محمدی، سلیمان محمدی، ناصر عبدی، ابوسعید اسکندری، آرمین عبدی، لیدا ملیحی، فرزاد محمدی، علی بابایی، آذر قاسمی و محمد حسن وفاییان است.

به گزارش فارس، آذر ماه سال گذشته نیز چهلواره نقاشی «نقش شعور» با همکاری خانه هنرمندان استان زنجان و شهرداری زنجان در کارخانه کبریت زنجان دایر شده بود، که در این برنامه ۱۱۰ هنرمند در رده‌های سنی پنج تا ۸ سال، ۸ تا ۱۳، ۱۳ تا ۲۰ سال و ۲۰ سال به بالا حضور داشتند.

این چهلواره  در قالب نقاشی با موضوع عاشورا با حمایت و پشتیبانی شهرداری زنجان و اجرای خانه هنرمندان برگزار شده و در کنار همین برنامه کارگاه نقاشی  و نمایشگاه عکسی نیز برگزار شد.

به گزارش فارس، سال قبل با حضور استاندار زنجان فرهنگسرای کوثر تحویل خانه هنرمندان برای انجام فعالیت‌های هنری شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در این محل سینمای هنر و تجربه راه‌اندازی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار