نائب رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد;
نائب رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: ورود و استفاده از تکنولوژی ها و ماشین آلات روز فرآوری محصولات کشاورزی به ما کمک می کند تا در عرصه رقابتی بازاریابی محصولات کشاورزی بتوانیم موفق عمل نماییم.
کد خبر: ۲۳۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷ 30 May 2016
به گزارش تابناک زنجان ; نائب رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به ظرفیتهای بالقوه حوزه کشاورزی و باغداری استان اظهار داشت:امروزه توجه به صنایع تبدیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا تنها بخش محدود و کمی از محصولات کشاورزی بصورت خام مصرف شده و یا قابل صادرات می باشد.

تقی مقدم فرد افزود: خوشبختانه استان زنجان بدلیل شرایط ویژه اقلیمی خود امروز قادر به تولید محصولات متنوعی از جمله سیر، پیاز، سیب، زیتون می باشد لذا امروز باید با تکیه بر دانش و تجربیات روز جهان اقدام به فراوری محصولات کشاورزی نماییم تا بتوانیم در بازارهای منطقه ای و جهانی حضور موثر و پررنگی داشته باشیم. 

وی تاکید کرد: ورود و استفاده از تکنولوژی ها و ماشین آلات روز فرآوری محصولات کشاورزی به ما کمک می کند تا در عرصه رقابتی بازاریابی محصولات کشاورزی بتوانیم موفق عمل نماییم.

مقدم فرد در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره ملی زیتون در شهریور ماه سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان طارم در عرصه پرورش و تولید باکیفیت ترین زیتون کشور سرآمد است لذا برای معرفی بیشتر و بهتر این برند و حمایت از کشاورزان جشنواره ملی زیتون در شهرستان طارم برگزار می شود.

وی افزود: به زودی زمان برگزاری دقیق این جشنواره پس از هماهنگی های لازم با نهادهای مسئول اعلام می گردد. 

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در پایان با اشاره به تلاش برای افزایش بهره وری اقتصاد کشاورزی استان گفت: همه دستگاههای باید تلاش کننند تا محصولات شاخص استان مانند زیتون با حداکثر بازدهی اقتصادی در بازار عرضه شوند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار