قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: سعی و کوشش در ساخت پایگاه‌های اورژانس از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن نجات جان انسان‌های دچار سوانح، حوادث و گرفتار در موقعیت اورژانسی میسر می‌شود.
کد خبر: ۲۳۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲ 29 May 2016
امیرحسین ایلیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، افزود: نقش خیرین نیکوکار در ساخت و تجهیز پایگاه‌های اورژانس ستودنی است و در این میان استان زنجان از کارنامه درخشانی برخوردار است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به لزوم افتتاح پایگاه‌های مصوب در برنامه پنجم توسعه جهت پوشش سراسری استان و کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار طبق استانداردهای اورژانس کشور در سال‌های 95 - 1394 اقدامات قابل توجهی صورت پذیرفت که می‌توان به تجهیز، افتتاح و بهره‌برداری از 9 پایگاه فوریت‌های پزشکی اشاره کرد.
 
ایلیایی اظهار کرد: برای تکمیل و احداث پروژه‌های نیمه‌تمام، احداث پایگاه‌های جدید و تامین تجهیزات لازم پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی همراهی و حمایت‌های خیرین استان هم‌سو و هم‌راستا با اقدامات و برنامه‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی پشتوانه مهمی برای تحقق این اهداف بوده است.
 
این مسئول ادامه داد: فرهنگ‌سازی و ترغیب نیکوکاران برای کارهای نیک، از جمله ساخت پایگاه اورژانس 115 امری مهم در جهت خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی است و باید برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه انجام شود.
 
قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: کمک به ساخت پایگاه‌های اورژانس 115 دارای بالاترین ارزش و پاداش در نزد خداوند و جامعه است و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان به‌عنوان متولی امر در ساخت و تجهیز پایگاه‌های جدید تلاش کرده است از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران استفاده کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار