این گجت کوچک می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی را که عموما افراد با آن در وای‌فای خانگی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند، حل کند.
کد خبر: ۲۳۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳ 25 May 2016
تصور کنید در خانه نشسته‌اید و با موبایل خود مشغول خواندن اخبار هستید یا آخرین قسمت فیلم Game of Thrones را از نت‌فلیکس مشاهده می‌کنید و ناگهان سیگنال وای‌فای قطع می‌شود.

مودم رایگان

تنها راحتی که به ذهن اکثر افراد می‌رسد این است که مودم را یک بار خاموش کنند و بعد از چند ثانیه مجدد روشن کنند.

اگر این کار برای شما کسل‌کننده یا حتی عذاب‌آور است، گجت ResetPlug می‌تواند راه‌حل مناسبی برای افراد تنبلی مثل شما باشد!

این گجت جذاب برای سوکت‌های الکتریکی کاملا مناسب و استاندارد است و به طور پیوسته میزان قدرت سیگنال‌های مودم بی‌سیم را زیر ذره‌بین می‌گیرد.

شرکت فناوری MultiNet که تولیدکننده این محصول است، می‌گوید: به محض این ‌که Reset Plug تنها ذره‌ای افت سیگنال را شناسایی کند، مودم بی‌سیم یا مودم broadband شما را هر ۵ دقیقه یک بار مجددا از نو راه‌اندازی (reset) می‌کند تا توانایی سیگنال‌های شما به حالت قبل بازگردد و بتوانید با حداکثر قدرت سیگنال‌ها را دریافت کنید.

اساسا، این گجت کاربر را از سردرگمی بیرون می‌آورد و دیگری نیازی نیست که شما مودم خود را خاموش و سپس روشن کنید و منتظر بمانید تا بعد از حدود یک دقیقه تمام چراغ‌های مودم روشن شوند و دوباره مودم به حالت طبیعی خود بازگردد.

گجت Reset Plug کمتر از ۶۰ مگابایت در ماه از ترافیک اینترنت شما استفاده می‌کند تا سیگنال‌های وای‌فای را ردیابی کند. این مقدار مصرف اینترنت چیزی شبیه به دیدن یک ویدیوی شش دقیقه‌ای در یوتیوب است.

البته از لحاظ قیمت این محصول چندان ارزان به نظر نمی‌رسد. قیمت فعلی این دستگاه ۵۹٫۹۹ دلار است.

مهمتر از همه این که اگر به طور مثال شما در انگلستان سکونت داشته باشید باید مبلغ ۲۴ دلار پرداخت کنید تا این گجت برای شما از ایالات متحده ارسال شود که حدود ۴ هفته تا یک ماه نیز برای ارسال بین المللی طول می‌کشد تا به دست شما برسد.

احتمالا با این اوصاف و خواندن مطالب بالا به این فکر افتاده‌اید که تنبلی را کنار بگذارید و خودتان به صورت دستی مودم را ریست کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار