فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:
ما باید به این باور برسیم که اگر از کالای تولید داخل استفاده شود بسیاری از مشکلات از قبیل بیکاری حل می شود.
کد خبر: ۲۲۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 12 May 2016
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: اولویت اول در بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می باشد و مطالعه و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم با محوریت اقتصاد مقاومتی مانند گروههای جهادی عمرانی، کشاورزی، پزشکی و فرهنگی از جمله دیگر اقدامات خواهدبود.
مجتبی برزگر افزود: امسال دربسیج سازندگی سپاه ماهنشان اولویت اول تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

وی اظهارکرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ازجمله امریکای جنایتکار همیشه نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند ازهمین رو ما باید از منابع خدادادی وظرفیتهای داخلی و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری استفاده کنیم تا هیچ گونه نیازی به دشمنان نباشد و آنها هم از هرگونه نقطه ضعف ما برای تهدید استفاده نکنند.

برزگر با اشلره به اینکه حمایت از تولید داخلی از جمله اقداماتی است که باید انجام دهیم، اظهارکرد: ما باید به این باور برسیم که اگراز کالای تولید داخل استفاده شود بسیاری از مشکلات از قبیل بیکاری حل می شود.

وی افزود: از جمله الزامات اقصاد مقاومتی می توان به مردمی کردن اقتصاد، کاهش وابستگی به نفت، مدیریت مصرف و استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات کشوراشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه اقدامات بسیج سزندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی قابل تحسین و پیشرفت است، گفت: بسیج سازندگی ماهنشان در این راستا با ارائه تسهیلات در عرصه های مختلف توانسته ایجاد اشتغال کرده و در رفع بیکاری تعداد افرادی اقدامی داشته باشد.

برزگر اظهارکرد: در هفته بسیج سازندگی افتتاح عرصه پرورش ماهی، اعزام حلقه های صالحین به اردوهای یکروزه سازندگی، بازدید و ارزیابی مسئولین از عرصه های اقتصاد مقاومتی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ائمه جمعه را خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار