یک فعال فرهنگی در گفتگو با تابناک زنجان عنوان نمود:
یک استاد دانشگاه و فعال فرهنگی : زنجان بدلیل برخورداری از پشتوانه تاریخی و اعتقادی قوی و بدلیل آگاهی بالای خانواده ها بی نیاز از طرح امنیت اخلاقی پایتخت می باشد.
کد خبر: ۲۲۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 08 May 2016
دکتر مصطفی جوادی نیا استاد دانشگاه و فعال فرهنگی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک زنجان با اشاره به اهمیت اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی در کشور اظهار داشت: حراست از امنیت اخلاقی جامعه تکلیف نظام اسلامی است و بی توجهی به این تکلیف موجب گسترش فساد در جامعه می شود.

وی افزود: اگر امروز بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب و با وجود انواع تهاجمات فرهنگی، اسلام و تشیع در کشور زنده و پویا است باید دلیل آن را در مسئولیت پذیری مردم و نظام نسبت به سرنوشت اسلام و انقلاب است.

جوادی نیا در تعریف مسئولیت پذیری مردم و نظام گفت:مسئولیت مردم در نظام اسلامی دلسوزی نسبت به انقلاب و سرنوشت آن است که نمونه ان را می توان عمل به سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مردم در قالب سبک زندگی دانست.

زنجان به اجرای طرح امنیت اخلاقی نیاز ندارد
وی با اشاره به نقش و مسئولیت نظام اسلامی در قبال مردم تاکید کرد: دولت به عنوان بازوی اجرایی نظام اسلامی مسئولیت فراهم نمودن فضای مناسب برای مردم و بطور کلی ملا را بر عهده دارد که نمونه آن ایجاد فضای امن اخلاقی برای خانواده ها است.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: وقتی فردی که دارای فساد اخلاقی است به راحتی در خیابانها و جامعه ظاهر شود حتی اگر یک کلام با مردم هم سخن نگوید اما همین صرف حضور از بعد روانی بر جوانان و نوجوانان بی دفاع تاثیر منفی خواهد داشت.

این استاد دانشگاه با اشاره به برخی از مانع تراشی های صورت گرفته توسط رسانه های ضد انقلاب داخلی و خارجیدر مقابله با طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی ناجا گفت: متاسفانه برخی حاضرند با هدف تخریب نظام و انقلاب با هر طرح و نظری مخالفت کنند که نمونه آن نیز همین جنجال سازی های رسانه ای اخیر در مقابله با طرح نیروی انتظامی است.

 جوادی نیا در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش منکرات اجتماعی در جامعه گفت: تقویت بد اخلاقی و ابتذال اجتماعی مدتی است که بصورت سازمان یافته در کشور از سوی دشمنان داخلی و خارجی پیگیری می شود اما خوشبختانه استانهایی مانند استان شهید پرور زنجان بدلیل بهره مندی از ظرفیت های بالای فرهنگی و ارزشی نیازی به اجرای طرح های ضروری امنیت اجتماعی مانند انچه در تهران مورد نیاز جامعه است ندارد و طبعا نخواهد داشت.

این فعال فرهنگی در پایان گفت: امیدوارم متولیان عرصه فرهنگ مردانه و انقلابی و بدور از نگاههای انتخاباتی با منکرات اجتماعی رایج در جامعه برخورد نمایند و در این راه طبعا پشتیبانی فعالین رسانه ضروری جلوه می کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
کسی که به خواب رفته را میشود بیدار کرد ولی کسیکه خودش را به خواب زده ابدا بشود بیدار کرد...در عصر تکنولوژی ارتباطات و دهکده جهانی جناب دکتر...استاددانشگاه...فعال فرهنگی...بایدفکرکرد؟ایده داد؟بکاربرد؟توسط چه کسانی و چگونه؟با حرف های سطحی و عوامانه که نمیشودفرهنگ را اصلاح کرد...بنظر بهترین جا برای انجام مطالعات و بررسی ها و تحقیق ها دانشگاههاست...به شرطی که به دانشگاهها بها داد و نگفت وابسته..غیر اسلامی..و...والا روز به روز بدتر میشود....زنجان و غیر زنجان وجود ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار