فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج):
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ۲۵ هزار برنامه فرهنگی انجام داده است.
کد خبر: ۲۲۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 06 May 2016
سردار جهانبخش کرمی در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به حضور مستشاری نیروهای سپاه و ارتش در سوریه  افزود: اگر سپاه و بسیج وارد صحنه مبارزه با دشمنان اسلام در کشورهای مسلمان نمی‌شد داعش تمامی کشورهای اسلامی را تسخیر کرده بود و هم‌اکنون باید در بیابان‌ها و مرزهای کشور ایران با داعش می‌جنگیدیم.

وی ادامه داد: نیروهای سپاه و بسیج نقش بسیار پررنگی در برقراری امنیت در کشورهای همچون عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی داشته است.

کرمی بابیان اینکه سپاه با همکاری وزارت اطلاعات تمام تحرکات و فعالیت‌های دشمنان اسلام و گروهک‌های مخالف را زیر نظر گرفته است و کوچک‌ترین حرکت آنها را رصد می‌کند  افزود: سپاه با رصد اطلاعات و اشرافیت کامل اطلاعاتی و با همکاری و یکدلی با نیروهای اطلاعاتی منافقان را شناسایی می‌کند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دولتمردان، سیاسیون و مسئولان نیز باید هریک در جایگاه خودشان با نفوذ دشمن در کشور مقابله کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه این استان در پرورش ارتش بیست میلیونی کشور توانسته نیروهای خبره‌ای را تربیت کند افزود: سپاه و بسیج تنها به نیروی انتظامی و پادگان‌ها محصور نشده است چراکه سپاه پاسدار انقلاب است و در هر صحنه‌های که لازم باشد برای دفاع از کشور، ملت و دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی نقش پررنگی را ایفاء خواهد کرد.

کرمی بابیان اینکه سپاه ۲۵ هزار برنامه فرهنگی انجام داده است ادامه داد: درزمینه فعالیت‌های فرهنگی استان، سپاه ۲۵ هزار کار فرهنگی انجام داده است و بالای ۲۰ هزار نفر راهیان نور و هفت هزار حلقه صالحین در استان ساماندهی شده است و همچنین این برنامه‌های فرهنگی و به‌نوعی جهاد فرهنگی با هدایت رهبر معظم انقلاب در مقابل با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: اعزام چهار هزار و  ۳۶۰ نفر به روستاهای محروم ­، اعزام ۷۰۰ تیم پزشکی به مناطق محروم، طرح پایش صنایع تولیدی با حضور ۱۰۰ مهندس قریب به ۲ ماه، شرکت ۲۸ هزار نفر از اقشار در اردوهای بسیجی ازجمله اقدامات انجام‌گرفته توسط سپاه با همکاری سایر ارگان‌های دولتی بوده است.

کرمی بابیان اینکه بیش از ۵۵ سالن ورزشی و فرهنگی در سال گذشته در زنجان افتتاح‌شده است به احداث ۳۵۰ مسجد، مدرسه، خانه بهداشت، آب‌رسانی، و خانه‌سازی برای محرومان اشاره کرد و گفت: همچنین درزمینه  آموزش فنی و ترویجی در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از ۲۳ هزار نفر آموزش دیده‌اند  تا به اشتغال کشور کمک کنند و یکصدهزار مترمربع زمین عام‌المنفعه احداث و بهره‌برداری شده است که به نوع خود کم‌نظیر و بی‌نظیر بوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار