رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از ادارات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه اقدامات متعددی را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۲۲۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 06 May 2016
محمد برجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده به عنوان یکی از ادارات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه اقدامات متعددی را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه در همین زمینه طی سال گذشته برنامه‌های مختلفی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه برگزار شد، تصریح کرد: از اهم اقدامات انجام شده در این زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه یکی از اقدامات این اداره در ترویج فرهنگ مطالعه توزیع کتاب در بین روستاییان بود، اضافه کرد: همچنین چندین نمایشگاه کتاب نیز در مدارس و همچنین فرهنگسرای اشراق خدابنده برگزار شد.
برجی با بیان اینکه امسال نیز نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای اشراق خدابنده در حال برگزاری است، اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون 25 هزار جلد کتاب در این فرهنگسرا موجود است، تصریح کرد: همچنین 25 هزار جلد کتاب نیز به جمع کتاب‌های موجود اضافه و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه این نمایشگاه از 15 اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرده است، گفت: برای استفاده بیشتر عموم مردم برگزاری نمایشگاه تا 15 خرداد‌ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
برجی تاکید کرد: این نمایشگاه کتاب با فروش و عرضه کتاب‌هایی در موضوعات مشاوره، کودک، روانشناسی، تاریخ، جغرافیا، ریاضی و مهندسی دایر شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از اجرای نمایش کودک در این شهرستان خبر داد  و گفت: این نمایش ویژه کودک بوده و اجرای آن به مدت 10 روز در شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار