فرماندار ابهر:
فرماندار ابهر با اشاره به فرسودگي 40 درصد از مدارس شهرستان ابهر، گفت: 30 درصد از مدارس شهرستان ابهر نيز تخريبي است.
کد خبر: ۲۲۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 05 May 2016
ولي الله ايماني روز پنجشنبه در مراسم تقدير از بازنشستگان آموزش و پرورش ابهر، ابراز كرد: در 2 سال گذشته 150 نفر از فرهنگيان شهرستان ابهر بازنشسته شده اند و اميد است وظيفه آموزش و پرورش خود را پس از بازنشستگي نيز انجام دهند.

وي با اشاره به مشكلات بسياري كه در تامين معيشت بازنشستگان آموزش و پرورش وجود دارد، يادآور شد: جاي تامل است كه نتوانستيم در تامين معيشت اين قشر زحمت كش توجه بيشتري كنيم.

فرماندار ابهر تصريح كرد: معلمان در دوران خدمت نيز با كمبودهايي مواجه بودند و با وجود اين مشكلات همواره دلسوزانه به خدمت خود ادامه مي دادند.

وي يادآور شد: همه افراد و مسئولان در همه رده ها مديون معلمان خود هستند و تمامي تربيت ها در جامعه حتي در خانواده نيز متاثر از تربيت معلمان است چراكه پدران و مادران جامعه نيز تربيت شده معلمان هستند.

ايماني با اشاره به دبيرستان رازي ابهر، اظهار كرد: بسياري از مدارس شهرستان ابهر فرسوده و يا تخريبي هستند و رسيدگي و نوسازي اين مدارس در الويت كاري فرمانداري ابهر قرار دارد و اميد است استاندار محترم زنجان نيز به اين موضوع توجه ويژه داشته باشند.

وي با اشاره به تخريبي بودن 30 درصد از مدارس شهرستان ابهر، بيان كرد: 40 درصد از مدارس شهرستان ابهر نيز فرسوده است كه در شهرستان ابهر كه دومين شهرستان استان به شمار مي رود اين قابل قبول نيست.

فرماندار ابهر خاطرنشان كرد: در زماني كه كشور درآمدهاي بالا و هنگفتي داشت نيز به موضوع مدرسه سازي توجه نشد كه متاسفانه وضعيت مدارس شهرستان تا اين حد نا مساعد شده است.

وي تاكيد كرد: ترميم حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش جزء الويت ها است و علاوه بر اين مطالبات و پاداش پايان خدمت و دستمزد حق التدريسي ها نيز از الويت هايي است كه در اولين فرصت پرداخت مي شود.

مدير آموزش و پرورش شهرستان ابهر نيز افزود: از تاخير در پرداخت پاداش سال 93 عذرخواهي مي كنم و پاداش سال 94 نيز در نيمه اول سال جاري و علاو بر اين تمامي مطالبات بازنشستگان پرداخت مي شود.

وي با اشاره به مقام معلم يادآور شد: معلم كليد سعادت و پيشرفت هر جامعه اي است و بزرگترين ذخيره آخرت تعليم و تعلم است.

رضايي تصريح كرد: در شهرستان نياز شديد به ساخت مدارس به ويژه مدارس غير دولتي داريم و از بازنشستگان عزيز درخواست مي شود با ورود به امر مدرسه سازي و استخدام فرزندان خود در اين مدارس نياز شهر به مدرسه سازي را رفع كنند و دولت را نيز در حل مشكل مدرسه سازي ياري كنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار