راننده يك دستگاه خودرو سواري پرايد ظهر امروز /چهارشنبه/ با تجاوز به حريم پياده رو دختر جواني را مصدوم و راهي بيمارستان كرد.
کد خبر: ۲۲۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 04 May 2016
مسئول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان زنجان با تاييد اين خبر گفت: موضوع اين حادثه رانندگي منجر به جرح ساعت 12:23 به اورژانس زنجان اعلام و بلافاصله عوامل مستقر در پايگاه وليعصر به محل حادثه اعزام مي شوند.

جواد مرادي افزود: تكنسين هاي اورژانس وليعصر زنجان در مدت چهار دقيقه به محل حادثه رسيده و پس از اقدامات درماني اوليه، مصدوم را جهت ادامه مداوا و درمان به بيمارستان آيت الله موسوي زنجان منتقل مي كنند.

وي اظهار كرد: بر اثر اين حادثه كه در مقابل عابر بانك جهاد دانشگاهي زنجان رخ داده بود يكي از پاهاي اين دختر جوان دچار شكستگي و همچنين زخم باز شده بود.

رئيس راهور فرماندهي انتظامي استان زنجان نيز گفت: حوالي ساعت 12:20 ظهر امروز /چهارشنبه/ راننده يك دستگاه خودرو پرايد كه از مسير جنوب به شمال خيابان آسمان در حركت بود بنا به دلايلي از مسير اصلي منحرف و در قسمت پياده رو با دختر جواني كه به احتمال بسيار دانشجوي جهاد دانشگاهي بود برخورد مي كند.

سرهنگ رمضان آفريدون افزود: در اين حادثه پاي اين دختر جوان دچار آسيب و جراحت شده بود كه با استفاده از آمبولانس اورژانس به بيمارستان آيت الله موسوي زنجان انتقال يافت.

وي اظهار كرد: خودرو نيز بر اثر برخورد با جدول كنار خيابان خسارت ديده بود و علت وقوع اين سانحه رانندگي نيز ناشي از توجه نداشتن راننده به نقطه مقابل بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار