عضو شورای اسلامی شهر زنجان:
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تملک و تخریب‌های پهنه‌ای انجام شده در زنجان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.
کد خبر: ۲۲۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 04 May 2016
پریسا شعبانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان به حضور کارگران فصلی در میدان 15 خرداد و دروازه ارک شهر زنجان اشاره و اظهار کرد: این حضور همیشگی است، از این رو باید برای ایمن نگه داشتن آن‌ها از سرما و گرما تدابیری اندیشیده شود.

وی وظیفه شورا را دفاع از حقوق مردم اعلام و اضافه کرد: شهرداری موظف به رفع نواقص موجود در سطح شهر است، بنابراین باید در مورد رفع مشکلات شهری برنامه‌ریزی منظم وجود داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای نقطه‌ای شدن تملک‌ها در سطح شهر زنجان تاکید کرد: تملک‌های پهنه‌ای انجام شده در سطح شهر مشکلاتی را برای مردم موجب شده است.

شعبانی با تأکید بر اینکه برخی از طرح‌های توسعه‌ای شهر تا مدت‌ها امکان عملیاتی شدن ندارند، ادامه داد: از این رو در تملکات انجام شده باید طرح‌هایی مانند ایجاد فضای سبز با روشنایی اجرا شود تا مشکلاتی مانند برخاستن خاک همچنین تاریکی موجود در معابر مورد نظر حل شود.

وی نورپردازی محلی و ایجاد مبلمان شهری را در تملک‌های پهنه‌ای انجام شده، الزامی دانست و گفت: این اقدامات را می‌توان با زیرسازی کوتاه مدت عملیاتی کرد تا از مشکلات موجود برای اهالی محلات مورد نظر کاسته شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به عدم حضور مدیران شهری و معاونان شهردار در مواقع بارانی برای پاسخگویی اشاره و تصریح کرد: باید از این افراد پرسیده شود که اولویت با کدام حوزه است، حل مشکلات شهر و یا حضور در دانشگاه که یکی از معاونان شهردار به هنگام تقاضا برای حضور در محل داده است.

شعبانی رویکرد شورا را جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان اعلام کرد و افزود: شهرداری زنجان باید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی لحاظ کردن سیاست‌های تشویقی را از جمله راه‌کارهای جذب سرمایه‌گذار عنوان و تاکید کرد: این سیاست به تحقق برنامه‌های مورد نظر کمک خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه ایام هفته از جمله روز معلم و کارگر را تبریک گفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار