مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: عزم جدی شورا و شهرداری واگذاری فعالیتهای نگهداری و توسعه‌ای فضای سبز شهر زنجان به بخش خصوصی است.
کد خبر: ۲۱۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 18 April 2016
مهدی عاقلی در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان با بیان اینکه سالانه هزینه‌های زیادی برای نگهداری و توسعه فضای سبز سطح شهر صرف می‌شود اظهار داشت: عزم جدی شورا و شهرداری بر خصوصی‌سازی بخش نگهداری و توسعه‌ای فضای سبز است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای واگذاری بخش نگهداری فضای سبز به بخش خصوصی افزود: اطلاعات تخصصی و کارشناسی شده در این زمینه جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زنجان عنوان کرد: بررسی‌های لازم برای جذب پیمانکار مورد نظر برای مدیریت نیروی انسانی بخش نگهداری و توسعه‌ای فضای سبز شهرداری منتشر می‌شود.

وی به مزایای خصوصی‌سازی فضای سبز شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: افزایش راندمان کاری و ایجاد اشتغال از جمله مزایای واگذاری بخش نگهداری و توسعه فضای سبز شهرداری به بخش خصوصی است.

عاقلی با بیان اینکه شهر زنجان به سه منطقه و هر منطقه به سه ناحیه تقسیم شده است، تصریح کرد: در مجموع فضای سبز شهرداری به 9 ناحیه تفکیک شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه نیروهای شاغل در بخش فضای سبز آموزشهای لازم را توسط کارشناسان دریافت کرده‌اند، ابراز کرد: در اوج فصل کاری تعداد نیروهای شهرداری در بخش فضای سبز به 750 نفر نیز می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به راه‌اندازی گلخانه صنعتی در شهرداری زنجان عنوان کرد: راه‌اندازی گلخانه صنعتی مورد تاکید اعضای شورای شهر است.

وی در پاسخ به اینکه آیا با راه‌اندازی گلخانه صنعتی ایجاد اشتغال صورت می‌گیرد، بیان کرد: با راه‌اندازی این گلخانه حداکثر 10 نفر مشغول به کار می‌شوند بنابراین ایجاد این گلخانه در افزایش اشتغال‌زایی تاثیر چندانی ندارد.

عاقلی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی گلخانه در راستای مکانیزه کردن اقدامات در حال انجام در فضای سبز شهرداری و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری انجام می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار