شهردار زنجان از آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای برگزاری پرشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۱۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 18 April 2016
حبیب یگانه در جلسه شورای اداری بر آمادگی شهرداری زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری زنجان در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدامات شایسته‌ای انجام داد و مورد توجه شهروندان و مسئولان بود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی گسترده برای دوره دوم انتخابات گفت: برنامه‌های شهرداری در دوره دوم گسترده‌تر بوده و فضاسازی مناسب در شهر انجام می‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد عمومی است، بر عدم مداخله این نهاد بر له یا علیه یک کاندیدا تاکید کرد.

وی با تبریک ولادت حضرت امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) گفت: مجموعه شهرداری زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های پیش رو انجام داده است.

یگانه با تاکید بر تحقق شعار سال گفت: سال گذشته اقدامات شایسته‌ای در خصوص اقتصاد مقاومتی در مجموعه مدیریت شهری زنجان انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در خصوص عملیاتی کردن شعار سال گفت: مسئولان و مدیران حوزه‌های ذیربط شهرداری باید طبق زمان‌بندی ارائه شده هر چه سریع‌تر برنامه‌های عملیاتی حوزه‌های خود را در خصوص اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به ستاد اقتصاد مقاومتی شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری ارسال کنند.

شهردار زنجان با تاکید بر هماهنگی با سیاست‌های استانی برای اجرای اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با دریافت سیاست‌های استانی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری اعمال می‌شود.

وی بر آمادگی شهرداری زنجان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه تاکید کرد و گفت: بارش‌های اخیر استان‌های زیادی را درگیر سیل کرده و شهرداری زنجان نیز برای حوادث غیرمترقبه باید آمادگی لازم را داشته باشد و حوزه‌های مدیریت بحران و معاونت خدمات شهرداری پیش‌بینی لازم را داشته باشند.

یگانه افزود: در این راستا اقدامات پیشگیرانه از قبیل لایروبی کانال‌ها و آبروها انجام می‌شود.

وی در مورد برنامه تلویزیونی خانه ما نیز گفت: این برنامه باید به صورت شهروندمحوری تهیه و پخش شود و مطالبات شهروندان از مجموعه مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با تبیین محورهای اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی بر استفاده از علم و اقدامات دانش‌بنیان تاکید دارد.

سعید امیدی با تاکید بر تبیین مبانی اقتصاد مقاومتی در مجموعه مدیریت شهری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش مجموعه مدیریت شهری است.

وی به تصویب و ابلاغ بودجه شهرداری زنجان در اواخر سال گذشته بیان کرد: در تحقق بودجه امسال شهرداری باید بخش‌های مختلف از جمله نقدی، سرمایه‌گذاری و تبصره‌های تکلیفی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به همراهی مدیریت استان با مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: این همسویی و همراهی مطلوب یک فرصت برای مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه روحیه مطالبه‌گری شهروندان زنجان تقویت شده است که باید این روحیه را فرصت به شمار بیاوریم، ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای رضایت شهروندان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار