عضو شورای اسلامی شهر زنجان به دست‌فروش‌های اطراف خیابان‌ها و معضل ترافیکی ناشی از آن در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: باید برای حل این مشکل برنامه‌ریزی کرد.
کد خبر: ۲۱۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 12 April 2016
عباس راشاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان به سفر مدیران یک شرکت خارجی به زنجان اشاره و اظهار کرد: می‌توان با برنامه‌ریزی نسبت به جذب مشارکت شرکت‌های خارجی اقدام کرد.

وی به مشکلات موجود ناشی از آسفالت‌ریزی‌ها در شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: شاید استفاده از تکنولوژی‌های جدید بتواند در این امور کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر لزوم استفاده از دستاوردهای علمی در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر تصریح کرد: با توجه به اعتبار بالای هزینه شده در این حوزه باید نسبت به استفاده از تکنولوژی اقدام شود تا هزینه‌ها کاهش یابد.

راشاد به شعار سال انتخاب شده برای سال جاری اشاره و تاکید کرد: استفاده از تکنولوژی روز در پروژه‌های عمرانی از راه‌کارهای کمک به تحقق این شعار است.

وی به المان موجود در میدان 15 خرداد زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این المان مربوط به یکی از نهادهای انقلاب اسلامی در اوایل انقلاب است که بعدها با ادغام صورت گرفته در قالب نیروهای انتظامی قرار گرفت بنابراین تغییر آن ضروری به نظر می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان ساماندهی میدان موجود در 15 خرداد را یادآور شد و افزود: می‌توان به جای استفاده از المان در این مکان بنایی را هم احداث کرد که رویه موجود در شهرهای جهان است.

راشاد به دست فروش‌های اطراف خیابان‌ها و معضل ترافیکی ناشی از آن در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: باید برای حل این مشکل برنامه‌ریزی کرد.

وی با تاکید بر افزایش روز افزون تعداد دست فروش‌های فعال در خیابان‌های شهر زنجان ادامه داد: وضعیت معیشتی موجود در جامعه موجب افزایش تعداد دست فروش‌ها شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار