مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: آموزش و ترویج فعالیت‌های قرآنی باید در مدارس استان زنجان توسعه پیدا کند.
کد خبر: ۲۱۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 11 April 2016
مرتضی تمجیدی در آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان زنجان اظهار کرد: انس با قرآن راه نجات انسان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه نسخه‌های زیادی برای هدایت زندگی انسان‌ها پیشنهاد شده است، تصریح کرد: برترین و کامل‌ترین نسخه هدایت انسان‌ها قرآن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه به شدت نیازمند توسعه قرآن در جامعه هستیم، افزود: درمان نا به هنجاری‌ها و مشکلات در دنیای کنونی تنها از طریق تمسک به قرآن امکان‌پذیر است.

تمجیدی با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات قرآنی در نهاد آموزش و پرورش عنوان کرد: تربیت قرآنی دانش‌آموزان باید در نهاد آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در حوزه فعالیت‌های قرآنی در آموزش و پرورش خوب بوده است، اضافه کرد: این در حالی است که تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت افزایش فعالیت‌های قرآنی در مدارس استان زنجان تاکید کرد: نباید این آموزش‌ها تنها در حوزه برگزاری سالیانه یک مسابقه خلاصه شود بله باید معلمان تربیت قرآنی دانش‌آموزان را در دستور کار خود قرار دهند.

تمجیدی بر افزایش همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای توسعه فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و افزود: باید همکاری و همراهی دستگاه‌ها در اجرای این برنامه‌ها افزایش پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اثرگذاری انتخاب افراد در زندگی آنان خاطرنشان کرد: انتخاب افراد در آینده آن‌ها موثر است و همنشینی با قرآن موفقیت افراد را در آینده تضمین می‌کند و چراغ هدایت افراد در انتخابات دیگر در زندگی است.

تمجیدی با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان زنجانی از برنامه‌های قرآنی خاطرنشان کرد: مربیان و مدیران نیز در مدارس رویکرد اجرای برنامه‌های قرآنی با بهره‌گیری از توانمندی‌ دانش‌آموزان در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است، افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پروش استان زنجان ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار