مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دهم اردیبهشت‌ماه در استان برگزار می‌شود، 631 شعبه أخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه استان مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 06 April 2016
بهروز مهدوی در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: با توجه به کشیده شدن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان زنجان به مرحله دوم، ستاد انتخابات استان آمادگی کامل و لازم جهت برگزاری این دوره را در کلیه حوزه‌های انتخابیه را دارد.
 
وی افزود: پس از اعلام نتایج انتخابات روز هفتم اسفندماه در استان، نماینده منتخب مردم شهرستان ماه‌نشان و ایجرود و نیز خبرگان رهبری اعتبارنامه خود را دریافت کرده‌اند.
 
این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر سه حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ابهر، خرم‌دره و سلطانیه و نیز خدابنده در حال آماده‌سازی شرایط جهت برگزاری هرچه بهتر دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان اظهار کرد: در این دوره از انتخابات 8 نفر از کاندیداهای این سه حوزه برای دست‌یابی به چهار کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.
 
مهدوی یادآور شد: در مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعا 737 شعبه أخذ رأی در استان تعیین شده بود که پس از تعیین وضعیت نماینده حوزه انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود در مرحله دوم که دهم اردیبهشت‌ماه در استان برگزار می‌‌شود، 631 شعبه أخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه استان مستقر خواهد شد.
 
وی با اشاره به زمان شروع تبلیغات کاندیداهای دومین دوره انتخابات، عنوان کرد: تبلیغات نمایندگان از روز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک هفته تا روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت و یک روز مانده به زمان برگزاری انتخابات، هر نوع تبلیغی از سوی کاندیداها غیرقانونی بوده و جزو تخلفات انتخاباتی محسوب خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار