سخنگوی شورای شهر زنجان گفت: به منظور ارتقا کیفیت آسفالت‌ریزی در سطح شهر و تشدید نظارت شورا بر اقدامات انجام شده کارخانه آسفالت شهرداری زنجان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 06 April 2016
اسماعیل دویران در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان با اشاره به مشکلات آسفالت‌ریزی در معابر شهری اظهار داشت: متاسفانه آسفالت‌ریزیهای انجام شده از سوی شهرداری در معابر و خیابانهای شهر از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی تصریح کرد: به منظور برطرف کردن مشکلات آسفالت‌ریزی با کیفیت نامطلوب کارخانه آسفالت شهرداری زنجان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

سخنگوی شورای شهر زنجان ابراز کرد: با واگذاری کارخانه آسفالت و انجام آسفالت‌ریزیهای مورد نیاز در سطح شهر به بخش خصوصی نظارت شورا تشدید شده و بهتر می‌توان زیانهای وارده به این بخش را مطالبه کرد.

وی با بیان اینکه امسال بخش قابل توجهی از آسفالت‌ریزیهای انجام شده توسط شهرداری در سال گذشته تخریب شده و کارایی لازم را ندارد، عنوان کرد: امیدواریم با واگذاری این فعالیتها به بخش خصوصی شاهد کیفیت لازم در آسفالت‌ریزیهای سطح شهر باشیم.

دویران خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکلات آسفالت‌ریزی و نبود آسفالت مرغوب و با کیفیت از سالها پیش مطرح بوده ولی نظارت کافی بر این بخش تاکنون اعمال نشده بود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی شورای شهر نظارت بر فعالیتهای شهرداری است، بیان کرد: در حال حاضر شورا نتوانسته به این بخش از وظیفه خود به نحو مطلوب بپردازد.

سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه شورا خود را درگیر کارهای اجرایی شهرداری کرده است، خاطرنشان کرد: همین عامل سبب شده تا شورا در انجام وظیفه اصلی خود که نظارت بر فعالیتهای شهرداری است به نحو مطلوب عمل نکند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار