مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از انجام 413 مورد بازرسی از اصناف زنجان طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۲۰۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 03 April 2016
مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و پس از برگزاری جلسات ویژه از جمله خدمات سفر با حضور تمامی دستگاه‌های دخیل در امر، تعداد 35 اکیپ ویژه بازرسی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید همه اصناف به ویژه فروشندگان کالاهای ضروری از جمله البسه، کیف و کفش، قنادی ها و... به طور سرزده مورد بازرسی قرار می‌گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: اکیپ‌های بازرسی شامل روسای شعب تعزیرات حکومتی استان، بازرسین سازمان صنعت و معدن و تجارت،اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی هستند.

ممیزی خاطرنشان کرد: همچنین طبق تفاهم نامه منعقده با اداره کل استاندارد استان، در راستای رعایت حقوق شهروندان استان و برخورد با تخلفات، تیم بازرسی شامل روسای شعب و بازرسین اداره استاندارد تشکیل شد.

وی اظهار کرد: بازرسی از اصناف، کارگاه‌ها و شرکت‌های سطح استان در راستای ارائه کالا و خدمات استاندارد و جلوگیری از فروش و عرضه کالاهای قاچاق و بی‌کیفیت انجام پذیرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: در طول اجرای طرح تعداد 183 مورد تخلف ثبت و نسبت به تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی اقدام شد.

ممیزی تصریح کرد: در این مدت با محوریت تعزیرات حکومتی استان تعداد 413 مورد بازرسی انجام و با تخلفات مهمی از جمله گران‌فروشی بدون اغماض برخورد و نسبت به صدور حکم اقدام شد.

وی اظهار کرد: در همین راستا تعداد 114 پرونده مختومه و میزان جریمه نقدی متخلفان بالغ بر 125 میلیون ریال است، پرونده‌های موجود نیز در حالت رسیدگی بوده تا آرای مقتضی صادر شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار