معاون مدیریت پشتیبانی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همزمان با طرح نوروزی 25 هزار و 350 مسافر در مدارس استان زنجان اسکان یافتند.
کد خبر: ۲۰۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 02 April 2016
یعقوب‌علی عبادی در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان اظهار کرد: با آغاز فصل فعالیت مدارس اسکان مسافران نوروزی در مراکز اسکان استان زنجان به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سیزدهم فروردین ماه سال جاری 4 هزار و 310 خانوار در مراکز اسکان استان زنجان اقامت یافته‌اند، تصریح کرد: این تعداد شامل 25 هزار و 350 نفر می‌شود.

معاون مدیریت پشتیبانی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: آمار اسکان در سال جاری 34 هزار و 480 نفر روز بوده است.

عبادی از کاهش اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی استان زنجان خبر داد و افزود: در مدت مشابه در سال گذشته 4 هزار و 300 خانوار در این اماکن اسکان یافته‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 21 هزار و 500 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان اقامت یافتند، ادامه داد: 34 هزار و 400 نفر روز در ایام نوروز در سال گذشته در مراکز استان زنجان اقامت داشتند.

معاون مدیریت پشتیبانی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: مراکز اسکان شهرستان زنجان بیشترین حجم میزبانی از مسافران نوروزی را در سال جاری داشته است.

عبادی ادامه داد: ابهر، خرم‌دره و خدابنده نیز در رتبه‌های بعدی اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

معاون مدیریت پشتیبانی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام نوروز 820 کلاس درس در استان زنجان مسئولیت اسکان مسافران را بر عهده داشتند، عنوان کرد: از این تعداد کلاس 320 اتاق در گروه ویژه، 320 اتاق در گروه «الف»، 120 کلاس در گروه «ب» و 60 کلاس در گروه «ج» قرار دارد.

عبادی با اشاره به در نظر گرفتن 14 پایگاه استقبال از مسافران نوروزی در نواحی 14 گانه آموزش استان اظهار کرد: 250 عامل اجرایی در این ایام در راستای استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی در استان زنجان فعالیت می‌کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار