با حکم رئیس هیئت کشتی مازندران
رئیس جدید هیئت کشتی رامسر با حکم علیرضا ثمربخش رئیس هئیت کشتی مازندران، معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۱۹۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 08 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، جلسه معارفه رئیس هیئت کشتی این شهرستان دوشنبه‌شب با حضور مسئولان و جامعه کشتی رامسر در سالن زورخانه مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

در این جلسه، امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه اخلاق‌محوری در کشتی بسیار حائز اهمیت است، گفت: از بین همه کشتی‌گیران فقط نام چند نفر در ذهن‌ها مانده که دلیل آن گذشت، اخلاق، مردم‌دوستی و صمیمیت باطنی افرادی مانند تختی بود که سبب شد تا در قلب مردم حکومت کنند.

حجت‎الاسلام سیدجلیل مرتضوی با بیان اینکه ورزش بدون اخلاق معنا پیدا نمی‌کند و این شاخصه باید در همه جامعه عملیاتی شود، اظهار کرد: از بزرگان و پیشکسوتان باید آموخت و رفتارشان را سرلوحه کارها قرار داد تا به نقطه هدف برسیم.

وی با بیان اینکه امروز آنچه داریم مهم بوده و باید از امکانات و شرایط موجود استفاده شود، افزود: با همکاری و همدلی بین مسئولان و جامعه به هدف مطلوب می‎رسیم، لذا باید از توانمندی‌های خود برای پیشبرد اهداف بهره ببریم تا رامسر در سطح بین‎المللی مطرح شود.

فرماندار رامسر نیز با اشاره به جایگاه رفیع کشتی در فرهنگ ایران گفت: علاقه‌مندی جوانان می‌طلبد که همه با همکاری هم تلاش کنند تا این رشته را به جایگاه واقعی خود برسانند.

حسین شعبان‌سروری با اشاره به اینکه در همه رشته‌های ورزشی حاشیه‌هایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی این حاشیه‌ها نبود اخلاق، تواضع و روحیه پهلوانی است، باید فضای همدلی ایجاد شود تا با وجود مشکلات به موفقیت‌های روزافزون دست یابیم.

فرماندار رامسر بیان کرد: ورزش در ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و مورد علاقه و استقبال مردم، همچنین جزو پرافتخارترین ورزش‌ها است که با نگاه جوان‌گرایی و با همکاری و راهنمایی پیشکسوتان رامسر باید بیش از پیش رشد کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم همچون گذشته قهرمانان زیادی را به کشور تقدیم داشته و به دنبال آینده‎ای شکوفا و روشن در رامسر باشیم، گفت: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، ورزشکاران موفقی داشته باشیم و کمبودهای گذشته را جبران کنیم.

شعبان‎سروری با اشاره به حماسه 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه 94 بیان کرد: با وجود سایه همدلی و پیروی از رهنمودهای رهبر ثابت کردیم که اگر پشت هم باشیم، موفقیت‌های بسیاری را کسب می‌کنیم.

رئیس هیئت کشتی رامسر نیز با تاکید بر اینکه آبروی ورزش مهم است، گفت: برای پیشبرد اهداف کشتی شهرستان بر خود وظیفه می‌دانم که تلاش کنم تا نام رامسر در استان و کشور افتخارآفرین باشد.

علی لاریجانی اظهار کرد: در این راه به کمک همه دوستان و همراهان نیازمندم و دست یاری خود را به سوی همه بلند می‌کنم.

رئیس هیئت کشتی سابق رامسر، علیرضا مقبل‎دوست بود که با خداحافظی او، از سه سال گذشته تا امروز، ریاست این هئیت با سرپرستی رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر اداره می‌شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار