معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از افتتاح 64 طرح اشتغالزایی به مناسبت سالگرد تاسیس کمیته امداد در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 07 March 2016
منصور عبادی در گفت‌وگو با فارس در زنجان ضمن تبریک به مناسبت سالگرد تاسیس کمیته امداد اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته تعدادی از طرح‌های خودکفایی به همین مناسبت در استان زنجان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار در این ایام 10 طرح اشتغالزایی در شهرستان زنجان افتتاح شد، بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این طرح‌ها یک هزار میلیون ریال بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق آمار امسال 50 نفر نیز از شهرستان زنجان در دوره‌‎های آموزشی مهارت شرکت داشتند.

عبادی در ادامه از آموزش پنج نفر از مددجویان ابهری طی سال جاری و افتتاح 20 طرح اشتغالزایی به مناسبت تاسیس کمیته امداد خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای افتتاح طرح‌های مددجویی در شهرستان ابهر 2 هزار و 500 میلیون ریال است.

وی در ادامه از آموزش 20 مددجوی خدابنده‎‌ای و افتتاح دو طرح اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد و افزود: برای افتتاح این طرح‌‎ها 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه تعداد مددجویان آموزش دیده در شهرستان خرم‌‎دره را 40 نفر اعلام کرد و گفت: به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد دو طرح اشتغالزایی در خرم‌دره افتتاح و 200 میلیون ریال در این زمینه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه تعداد آموزش‌دیدگان در شهرستان ماهنشان در دوره‌های مهارت 25 نفر بود، افزود: از همین محل پنج طرح اشتغال در این شهرستان افتتاح و 500 میلیون ریال در این زمینه هزینه شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به افتتاح 20 طرح اشتغال و آموزش 12 مددجو در طارم اضافه کرد: برای افتتاح طرح‌های اشتغالزایی مددجویی در شهرستان طارم 2 هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عبادی همچنین تعداد طرح‌های مددجویی افتتاح شده در سلطانیه را پنج مورد اعلام کرد و گفت: در این راستا 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع امسال 64 طرح اشتغالزایی در استان زنجان افتتاح شده است، اضافه کرد: در این راستا 6 هزار و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تعداد مددجویان شرکت‌کننده در دوره‌های آموزش مهارت در استان زنجان 152 نفر از شهرستان‌های مختلف بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار