شهردار زنجان از توزیع بیش از 20 هزار قلم نقشه و راهنمای نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 06 March 2016
حبیب‌الله ملایی یگانه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان زنجان با بیان اینکه امسال تعدادی سفره هفت سین نیز در مناطق مختلف استان دایر خواهد شد، تصریح کرد: یکی از این سفره‌ها در محل کارخانه کبریت زنجان نصب شده است.

وی با بیان اینکه المان‌های نوروزی نیز به تعداد 15 عدد در استان نصب می‎شود، اظهار کرد: همچنین امسال 20 هزار قلم نقشه و راهنمای نوروزی به مسافران توزیع خواهد شد.

شهردار زنجان همچنین از تولید اپلیکیشن مراکز اقامتی و گردشگری نیز خبر داد و گفت: این اقدام نیز برای راهنمایی بیشتر مسافران تهیه شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه امسال کمپینی برای ترویج شعار امسال شهرداری با عنوان «زنجان میزبان مهربان» نیز تشکیل شده است، تصریح کرد: این کمپین توسط 10 هنرمند و بزرگان فرهنگی، ورزشی و سیاسی استان زنجان برای دعوت هموطنان برای حضور در زنجان تشکیل شده است.

یگانه همچنین از افتتاح بوستان مسافر طی روزهای آینده نیز خبر داد و بیان کرد: بوستان مسافر در بوستان ملت و ورودی جاده تبریز با امکاناتی از قبیل محل‌هایی برای استقرار چادرهای مسافران راه‌اندازی شده است.

شهردار زنجان در ادامه به اقدامات پاکسازی انجام شده از سوی شهرداری زنجان در ورودی‌های شهری خبر داد و گفت: به منظور زیبایی بهتر شهری نسبت به لگه‌گیری معابرشهری نیز اقدام شده است.

یگانه همچنین از دیگر فعالیت‌های شهرداری زنجان را طرح صدای رنگ و تولید اپلیکیشن مخصوص برای معرفی زنجان اعلام کرد و گفت: تلاش برای فعال کردن نمازخانه های درون شهری، اجرای جشنواره سفره آرایی و طرح گذر نوروز نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط شهرداری انجام خواهد شد.

وی اجرای موسیقی آشیقی در محل کارخانه کبریت زنجان و همچنین ارائه خدمات حمل‌ونقل شهرداری، خدمات رسانی مراکز معاینه فنی خودروها را نیز از دیگر فعالیت‌های شهرداری زنجان به مناسبت ایام نوروز اعلام کرد و گفت: همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی ، برخی از پارک‌های زنجان به خدمات اینترنت وای فای مجهز خواهند شد.

شهردار زنجان همچنین از ساخت برنامه‌ای برای معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان با همکاری شبکه دو خبر داد و گفت: همچنین برنامه مرز پرگهر نیز برای بیان و انعکاس فعالیت‌‎های شهرداری و معرفی جاذبه‎های گردشگری زنجان تولید شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار