معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: با جمع آوری زباله های منطقه تفریحی ایل داغی، گاوازنگ این شهر برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی آماده سازی شد.
کد خبر: ۱۹۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 05 March 2016
غلامحسن احمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرداری در روزهای پایانی سال با نظافت مناطق مختلف، شهر را برای عید نوروز و استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی آماده می کند.
وی یادآورشد: شهرداری خود را موظف می داند برای تمیزی شهر، حتی در حوزه هایی که در آن زمینه ها وظایفی ندارد، ورود پیدا کند.
احمدی با بیان اینکه گاوازنگ در محدوده شهر زنجان محسوب نمی شود، اظهار کرد: ایل داغی و منطقه گاوازنگ بخشی از مجموعه های تفریحی و گردشگری این شهر به شمار می آیند و شهرداری خود را موظف می داند که آن را برای عید نوروز 95 آماده سازی کند.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: یکی از برنامه های شهرداری جهت آماده سازی منطقه گاوازنگ برای استقبال از مسافران نوروزی پاک سازی آن به منظور لذت هرچه بیشتر شهروندان و مهمانان بود.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان و مهمانان نوروزی حق دارند در سراسر شهر زنجان از فضاهای تمیز و پاکیزه لذت ببرند و از آن بازدید کنند.
احمدی ادامه داد: از همین رو نیروهای خدماتی شهری هفته گذشته دست به کار شدند و منطقه گاوازنگ را از زباله ها و پلاستیک ها پاکسازی کردند.
منطقه گاوازنگ در مجموعه تفریحی - گردشگری ایل داغی در شمال شهر زنجان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار