شهردار زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پارکینگ طبقاتی این شهر طبق قرار منعقده با پیمانکار، تا دو سال آینده ( بهمن سال 96 ) به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۹۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 02 March 2016
حبیب ملایی یگانه در جلسه علی شورای شهر زنجان، یکی از اقدامات مهم شهرداری را احداث پارکینگ طبقاتی اعلام کرد و افزود: این پارکینگ طبقاتی در هشت طبقه در مرکز شهر احداث می شود.
وی اظهار کرد: این پارکینگ در خیابان سعدی که 12 سال گذشته نسبت به حفاری آن اقدام شده بود، طبق کمیسیون ماده پنج احداث می شود.
یگانه افزود: این پارکینگ طبقاتی و مرکز تجاری در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع احداث می شود که بخشی از معضلات این بخش را مرتفع خواهد کرد.
وی بیان کرد: دو طبقه از این پارکینگ تجاری و شش طبقه دیگر به صورت پارکینگ طبقاتی ساخته خواهد شد.
شهردار زنجان در ادامه به صدور پروانه رایگان شهرداری به موسسه ها و انجمن های خیریه شهر اشاره کرد و گفت: هم اکنون در این شهر 20 موسسه و خیریه وجود دارد.
عضو شورای اسلامی شهر نیز در ادامه این جلسه به ترافیک موجود در اطراف آرامستان های شهر اشاره کرد و گفت: بر این اساس شهرداری برای کاهش معضلات در این بخش پارکینگ پیش بینی کند.
معصومه حمزه تبار افزود: آرامستان های فعلی شهر ظرفیت دفن اموات جدید را ندارد و برای رفع این مشکل باید نسبت به آماده سازی آرامستان جدید با توجه به المان ها و مبلمان شهری مبادرت کرد.
وی با انتقاد از سازمان تاکسیرانی زنجان در همکاری نکردن برای امر ساماندهی تاکسی ها ابراز کرد: تاکنون تاکسیرانی هیچ کدام از برنامه های تدوینی را در این بخش عملیاتی نکرده که برای این امر تا 20 اسفند مهلت داده شده است.

** دریافت میلیونی برخی اعضا به عنوان حق پاداش 
یک عضو شورای شهر در ادامه جلسه با انتقاد از وضعیت دریافت حق پاداش از سوی برخی اعضا در شهرداری ادامه داد: برخی مدیران و اعضای کمیسیون ماده پنچ در چند کار گروه حضور دارند و بر این مبنا پاداش های میلیونی و بالا دریافت می کنند.
کاظم افشارچی افزود: این در حالی است که حقوق کارگر مشغول به کار در شهرداری بر مبنای اعلام شده پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: از سوی دیگر برخی کارکنان نیز با احتساب ساعات اضافه کاری بدون اینکه سرکار حضور داشته باشند حقوق و مزایای خود را دریافت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار