رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای شهر زنجان با بیان اینکه پروژه بزرگ سبزه میدان زنجان نباید به سرمایه‌گذار واگذار شود گفت: متاسفانه سرمایه‌گذاران در انجام پروژه‌ها همراهی مطلوبی با شهرداری زنجان ندارند.
کد خبر: ۱۹۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 01 March 2016
عباس راشاد در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان با تاکید بر اینکه شهرداری باید موضوع سرمایه‌گذار پروژه سبزه میدان را تعیین تکلیف کند اظهار داشت: با واگذاری این پروژه به سرمایه‌گذار مخالف هستم.

وی عنوان کرد: متاسفانه به دفعات ثابت شده است که همراهی سرمایه‌گذاران با شهرداری در زمینه انجام پروژه‌ها نتیجه مطلوبی نداشته است.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای شهر زنجان بیان کرد: در پروژه سبزه میدان با وجود اینکه مطالعات کافی و علمی انجام شده و قرارداد آن با سرمایه‌گذار نیز مطمئن بوده ولی مشکل اصلی در حال حاضر عدم همراهی از سوی سرمایه‌گذار پروژه است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه شورا و شهرداری ساماندهی کلی پروژه سبزه میدان است، یادآور شد: به منظور جلوگیری از طولانی شدن بیش از حد این پروژه، شهرداری باید در کمترین زمان ممکن موضوع سرمایه‌گذار این پروژه را تعیین تکلیف کند.

راشاد با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات موجود در پلاک‌های واقع در پروژه زینبیه غربی باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد، ابراز کرد: بازگشایی خیابان زینبیه غربی به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص در بودجه سال آینده شهرداری زنجان است.

وی با اشاره به اینکه 20 واحد تجاری باید توسط شهرداری تهاتر شود یادآور شد: این امر باید در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای شهر زنجان به ساماندهی سیما و منظر شهری اشاره کرد و افزود: وجود پروژه‌های نیمه تمام و غیرفعال سبب مخدوش شدن سیما و منظر شهری می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار