مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: حدود هفت هزار جلد شناسنامه دیجیتال در یک ماهه اخیر/بهمن و هفته اول اسفند/ برای افرادی که درخواست تعویض شناسنامه داده بودند صادر شده است.
کد خبر: ۱۹۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 01 March 2016
احد جودی در گفت و گو با ایرنا افزود: هفت هزار شناسنامه دیجیتال برای افرادی بود که شناسنامه آنها عکس نداشت و مستعمل شده بود، بنابه دلایلی مشخصات آنها اعم از نام، نام خانوادگی، تغییر پیدا کرده و یا اشتباه های سجلی آنها برطرف شده بود، صادر شده است.
وی یادآورشد: از این میزان شناسنامه دیجیتال صادر شده هزار و 500 جلد فقط در هفته اول ماه جاری/اسفند/ صادر شده است.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: همه نیروهای این اداره در همه مراکز شهرستان ها تلاش کردند تا هیچ فردی برای اخذ رای، بدون شناسنامه نباشد.
جودی از صدور 21 هزار قطعه کارت هوشمند ملی خبرداد و اظهارکرد: این تعداد کارت فقط در بهمن امسال برای متقاضیان صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: پنج هزار شماره ملی افراد از طریق مراجعه مردمی و تماس تلفنی از حوزه های انتخاباتی به مردم اعلام شده است.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: با توجه به اینکه اساس رای گیری همراه داشتن شناسنامه و داشتن کد ملی است برخی از افراد فاقد کارت ملی بودند و از کد ملی خود اطلاعی نداشتند که این کد به آنها اعلام شد.
جودی تاکید کرد: نیروهای ثبت احوال در همه اداره های استان زنجان تا قبل از پایان یافتن ساعت اخذ رای انتخابات /هفتم اسفند/ برای ارائه خدمات به مراجعان فعال بودند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار