مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر 105 واحد مسکونی ویژه اقشار کم‌درآمد در استان زنجان در حال ساخت است.
کد خبر: ۱۸۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 24 February 2016
 احمد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با فارس در زنجان به تامین مسکن اقشار کم‌درآمد در استان زنجان اشاره و اظهار کرد: در این راستا طی سال جاری 90 واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شده است.

وی تصریح کرد: در راستای احداث مسکن برای اقشار کم‌درآمد در حال حاضر در استان زنجان 105 واحد مسکونی در دست اقدام است که 22 واحد از این تعداد مربوط به شهرستان زنجان بوده که هم‌اکنون از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: 40 واحد از واحدهای مسکونی ویژه اقشار کم‌درآمد نیز مربوط به شهرستان خدابنده است که در حال حاضر  دارای پیشرفت کار 100 درصدی بوده و اوایل سال آینده به متقاضیان واگذار خواهد شد.

حاجی‌زاده عنوان کرد: پروژه ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد در شهرستان خرم‌دره نیز 45 واحدی است.

این مسئول در ادامه به احداث مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان زنجان اشاره و بیان کرد: هم‌اکنون از 3 هزار و 996 واحد مسکونی مهر در استان 3 هزار و 892 واحد در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

وی با بیان اینکه 98 درصد واحدهای مسکونی مهر در استان زنجان در مرحله نازک‌کاری قرار دارد، افزود: امید است طی سه ماهه نخست سال 95 عملیات نازک‌کاری این واحدها نیز به پایان رسیده و 100 درصد واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بیان داشت: در حال حاضر 96 درصد از واحدهای مسکونی مهر ساخته شده در استان نیز قسط‌بندی شده و به متقاضیان تحویل داده شده است.

حاجی‌زاده در ادامه به تهیه طرح هادی در مناطق روستایی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: تهیه این طرح هم‌اکنون در روستاهای تمام مناطق استان به پایان رسیده است.

این مسئول همکاری روستاییان در تهیه و اجرای طرح هادی در مناطق مختلف استان زنجان را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال بسیار مناسب مردم استان مواجه شده است.

وی متذکر شد: اجرای طرح‌های مختلف از سوی بنیاد مسکن در مناطق روستایی از جمله طرح‌ هادی و سایر طرح‌های بهسازی و نوسازی سبب ماندگار شدن مردم در روستاها می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار