فرماندار ابهر از آماده سازی 91 شعبه انتخاباتی برای این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه 107 هزار واجد شرایط رای دادن دارد.
کد خبر: ۱۸۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 23 February 2016
ولی‌الله ایمانی در جمع خبرنگاران از برنامه‌ریزی برای دایر کردن 91 شعبه انتخاباتی در شهرستان ابهر خبر داد و اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ابهر حدود 107 هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد که 2 هزار نفر از آن‌ها رای اولی هستند.

وی تعداد کاندیداهای نمایندگی شهرستان ابهر را بعد از طی مراحل تایید صلاحیت 19 نفر اعلام و اضافه کرد: مجموع ثبت نام کنندگان نمایندگی این شهرستان 36 نفر بودند که از این مجموع 23 نفر تایید صلاحیت شده و چهار نفر هم انصراف داده‌اند.

فرماندار ابهر با تاکید بر پرشور بودن رقابت‌های انتخاباتی شهرستان ابهر در ادوار گذشته تصریح کرد: رقابت‌های انتخاباتی شهرستان ابهر همواره پرشور و با هیجان همراه می‌شود.

ایمانی با تاکید بر برنامه‌ریزی انجام شده برای انتخابات شهرستان ابهر ادامه داد: تذکرات لازم به کاندیداها برای پرهیز از تخلفات، رعایت حقوق همدیگر و عدم تخریب یکدیگر داده شده است.

وی تعداد عوامل اجرایی انتخابات شهرستان ابهر را 2 هزار و 300 نفر اعلام و تاکید کرد: از مجموع 91 صندوق تعبیه شده برای انتخابات این شهرستان 22 صندوق سیار هستند که برای روستاها پیش‌بینی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار