نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت می کند.
کد خبر: ۱۸۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 23 February 2016
حجت الاسلام علی خاتمی در جلسه کمیسیون امنیت اجتماعی استان زنجان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س)، افزود: جایگاه و منزلت این بانوی بزرگوار بسیار ویژه است ولی آن گونه که باید جایگاه ایشان شناخته شده نیست.

امام جمعه زنجان به دو انتخابات بسیار مهم و حساس پیش رو اشاره کرد و گفت: اصل انتخابات در دنیایی که ما زندگی می کنیم دارای دو فاکتور خیلی مهم است و افکار عمومی بر این دو امر بسیار توجه می کنند.

خاتمی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات جایگاه و محبوبیت نظام را می رساند، افزود: خوشبختانه در کشور اقبال مردم در انتخابات بسیار خوب است و تاکنون انتخابات سالمی برگزار شده است.

وی، با بیان اینکه امسال دو عید در کشور برگزار می شود، افزود: راهمپیمایی ۲۲ بهمن ماه که مردم با حضور خود عیدی بزرگ را رقم زدند و انتخابات که بزرگترین عید برای ملت ابران خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه نظام ما مردم سالاری دینی است، یاد آورشد: باید در انتخابات امسال هم کاندیداها و طرفداران همانند انتخابات گذشته نسبت به برگزاری این امر مهم تلاش کنند.

خاتمی افزود:حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان هم در این نشست با اشاره به اینکه شهرداری برای تبلیغات کاندیداها در مرکز استان و شهرستان‌ها اقدامات خوبی انجام داده است، افزود: این اقدامات نسبت به انتخابات گذشته بهتر شده است.

حمیدرضا شهبازی، به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در تمام صحنه‌ها پشتوانه محکمی برای نظام بوده اند و باز در انتخابات اقتدار نظام را تثبیت خواهند کرد.

معاون خدمات شهرداری زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: در راستای تبلیغات کاندیداها در استان شهرداری بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده ۴۰۰ تابلو فلزی در راستای کمک به پیشگیری از نصب اطلاعیه بر روی دیوارها نصب‌کرده است.

ناصر احمدی گفت: شهرداری چند برابر بیشتر نسبت به دوره‌های قبل در سطح شهر فضاسازی کرده و انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی نیز از همین فضاها برای فعالیت‌های تبلیغاتی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی باید از نصب هر نوع تبلیغات بر روی ابنیه عمومی و علائم راهنمایی و رانندگی خودداری کنند. 

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان یاد آور شد: شهرداری در انتخابات امسال هزار و ۸۰۰ متر فضاسازی انتخاباتی ایجاد کرده است، تصریح کرد: شهرداری زنجان در راستای برقراری نظام و امنیت در انتخابات با پلیس  همکاری لازم را دارد.

وی افزود: علیرغم فضاسازی لازم برای انتخابات در استان باز برخی از کاندیداها از صندوق‌های صدقات و ایستگاه‌های اتوبوس برای تبلیغات استفاده کرده‌اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار