مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از پرداخت 299 فقره وام خودکفایی در طارم خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 16 February 2016
عمران صفری در بازدید از طرح‌های خودکفایی کمیته امداد طارم در جمع مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد اظهار کرد: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در ارائه خدمات است.

وی با اشاره به اینکه طی یک دهه گذشته توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در اولویت کاری کمیته امداد قرار گرفته است، تصریح کرد: در این زمینه موفقیت‌هایی نیز حاصل شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده سالانه 10 درصد از مددجویان این نهاد توانمند شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده‌اند، افزود: برخی از مددجویان حتی به حامیان همکار با این نهاد نیز تبدیل شده‌اند.

صفری با بیان اینکه طی امسال نیز اقدامات مربوط انجام شده است، اضافه کرد: از آغاز سال تا پایان دی‌ماه 33 فقره وام خودکفایی از محل منابع امدادی به مددجویان طارمی پرداخت شده است.

صفری از پرداخت 88 فقره وام قرض‌الحسنه خودکفایی به مددجویان این نهاد از محل منابع بانکی خبر داد و گفت: در این زمینه 2 میلیارد و 995 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با بیان اینکه در این مدت 178 فقره وام کارگشایی نیز در شهرستان طارم پرداخت شده است، تصریح کرد: مبلغ هزینه شده برای پرداخت وام‌های کارگشایی کمیته امداد طارم 2 میلیارد و 841 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه امسال 299 فقره وام خودکفایی و کارگشایی در شهرستان طارم پرداخت شده است، اظهار داشت: وام‌های کارگشایی برای رفع نیازهای تحصیلی، درمانی، فرهنگی و ... و وام‌های خودکفایی نیز در رشته‌های مختلف شغلی از جمله دامداری، دامپروری، صنایع دستی، مشاغل خانگی و .. پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر نیز وام‌های خودکفایی و کارگشایی در طارم پرداخت شد، تصریح کرد: دهه فجر امسال 15 فقره وام خودکفایی و 10 فقره وام کارگشایی در شهرستان طارم پرداخت شد.

صفری نقش خیرین در ارائه خدمات اشتغال به مددجویان را موثر اعلام کرد و گفت: در قالب طرح ماعون نسبت به بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین در بحث اشتغال مددجویان اقدام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم ادامه داد: در طرح ماعون خیرین به صورت نقدی و غیرنقدی کمیته امداد را در ارائه خدمات اشتغال همراهی می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار