مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: در دی‌ماه امسال تصادفات رانندگی منجر به فوت 11 نفر در استان زنجان شد.
کد خبر: ۱۸۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 16 February 2016
مهرداد ستاره در گفت‌وگو با فارس در زنجان، تعداد تلفات حوادث رانندگی دی‌ماه امسال را 11 نفر اعلام و اظهار کرد: این آمار با تلفات مدت زمان مشابه سال گذشته برابر است.

وی با بیان اینکه هشت نفر از مجموع 11 نفر تلفات حوادث رانندگی استان زنجان دی‌ماه مرد بوده‌اند، اضافه کرد: طی ماه گذشته تصادفات رانندگی درون شهری هیچ تلفاتی نداشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تعداد تلفات حوادث رانندگی برون شهری استان را طی ماه گذشته هشت نفر اعلام و تصریح کرد: آمار تلفات محورهای خاکی با دو مورد افزایش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته به چهار نفر رسیده است.

ستاره به آمار دو نفری تلفات دانش‌آموزان در سوانح رانندگی دی‌ماه امسال استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: مشاغل کارمندی و خانه‌داری با سه و دو نفر، در رتبه‌های بعدی به لحاظ فراوانی در بین تلفات تصادفات رانندگی قرار دارند.

وی با بیان اینکه هفت نفر از مجموع 11 نفر تلفات سوانح رانندگی در حین وقوع حادثه راننده بوده‌اند، افزود: چهار نفر از قربانیان تصادفات رانندگی در هنگام وقوع سانحه سرنشین بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از وقوع 10 مورد از مجموع 11 مورد تلفات حوادث رانندگی در محدوده شهرستان زنجان خبر داد و ابراز کرد: یک مورد دیگر تلفات هم در شهرستان ابهر روی داده است.

ستاره با تأکید بر پیشرو بودن خودروی سواری به لحاظ درگیری در تصادفات دی‌ماه امسال با هشت مورد گفت: موتورسیکلت و وانت‌بار با دو و یک مورد دیگر وسایط نقلیه درگیر در سوانح رانندگی منجر به مرگ بوده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار