6 پروژه در شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 10 February 2016

 6 پروژه در شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس،کلینیک موقت تخصصی در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

این کلینیک شامل بخش‌ اعصاب و روان، داخلی و زنان، اطفال و بخش قلب و عروق است، اعتبار این پروژه 450 میلیون تومان است که 250 میلیون تومان صرف خرید تجهیزات و 200 میلیون تومان صرف تعمیرات ساختمان آن شده است.

در نهمین روز از دهه مبارک فجر پنج پروژه دیگر افتتاح شد که این پروژه‌ها در حوزه بهداشت و درمان و در حوزه عمرانی بود، چهار پروژه در حوزه درمان و بهداشت افتتاح شد که بهره‌برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال یکی از آن‎ها به شمار می‎رود؛ این دستگاه امکان تصویربرداری دقیق پزشکی با سرعت بیشتر و دقیق‌تر را دارد، حسن این دستگاه این است که اشعه کمتری به بیمار وارد می‎شود؛ اعتبار این پروژه 400 میلیون تومان است.

دومین پروژه شامل افتتاح بخش اطفال و بازسازی این بخش و افزایش تعداد تخت‏‎ها از 23 تخت به 37 تخت است و برای این پروژه 400 میلیون تومان اختصاص یافت.

سومین پروژه شامل افتتاح و بهسازی بخش داخلی زنان بیمارستان آیت‎الله علیمرادیان بود که نوسازی و خرید تجهیزات این پروژه با 250 میلیون تومان صورت گرفت.

دو پروژه دیگر که در حوزه عمرانی شهرستان افتتاح شد شامل افتتاح پروژه آسفالت و بهسازی فاز اول روستای تائمه از بخش مرکزی شهرستان نهاوند بود؛ در این پروژه 550 متر مربع آسفالت، یک‎هزار و 500 متر مربع جدول‌گذاری، 6 هزار متر مربع زیرسازی و یک‎هزار و 300 متر مربع پیاده‌روسازی انجام شد.

ششمین پروژه شامل افتتاح مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای طائمه بود که اعتبار اختصاصی برای این پروژه 200 میلیون تومان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار