معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: با اجرای طرح تغییر کاربری زمین‌های در اختیار دستگاه‌های اجرایی، تاکنون برای ۱۰ هکتار از اراضی موردنظر تغییر کاربری انجام‌شده است.
کد خبر: ۱۷۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 01 February 2016
به گزارش خبرنگار مهر، جواد رحمتی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران از طرح تغییر اراضی در اختیار دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا اقدامات خوبی انجام‌شده که تغییر کاربری ۴.۵ هکتار از اراضی در اختیار بیمارستان ولی‌عصر زنجان باهدف افزایش حدود ۵۰۰ تخت بیمارستانی به این مجموعه است.
معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: با اجرای طرح تغییر کاربری زمین‌های در اختیار دستگاه‌های اجرایی، تاکنون برای ۱۰ هکتار از اراضی موردنظر تغییر کاربری انجام‌شده است.
رحمتی به واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: پروژه‌های زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی آماده واگذاری هستند ولی متقاضی وجود ندارد و در این راستا توفیقی هم حاصل نشده است.
وی تاکید کرد: اگر دستگاهی پروژه‌های دارای قابلیت واگذاری را معرفی نکند، در استانداری کمیته‌ای تشکیل‌شده و  اقدام به شناسایی و معرفی این طرح‌ها خواهد کرد.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان به پروژه سبزه‌میدان نیز اشاره کرد و گفت: کارشناسی‌های انجام‌شده برای برخی از واحدهای مسکونی و تجاری سبزه‌میدان یک مشکل مهم است و قیمت‌های کارشناسی شده همخوانی ندارد و این کارشناسان هیچ‌گونه مهارت و تخصص کاری نداشته اند. رحمتی بابیان اینکه وضعیت پروژه سبزه‌میدان زنجان خوشایند نیست، افزود: این کارشناسی‌ها به‌هیچ‌وجه با واقعیت همخوانی ندارد و در این میان اعتبار پیش‌بینی‌شده برای تملک در طرح سبزه‌میدان توسط شریک ۸۵ میلیارد تومان است که با وضعیتی که وجود دارد منبع تأمین اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد تومان باقیمانده مشخص نیست.
معاون عمرانی استانداری زنجان به منطقه ویژه اقتصادی استان هم اشاره ای داشت و گفت: این منطقه از مرکز رد شده و مسئولان استان به دنبال راهکار دیگری در این حوزه هستند که با ایجاد بندر خشک و یا همان طرح که تقویت درآمدهای گمرکی را به دنبال دارد را پیگیری می‌کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار