مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان از اختصاص یك هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به این بانک برای پرداخت در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 27 January 2016

عباسعلی شفیعی اظهار کرد: یکی از مهمترین تسهیلاتی که از سوی دولت با سود بانکی بسیار مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد، تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده است که می تواند نقش مهمی در اصلاح نمای فرسوده در برخی شهرها داشته باشد.

وی افزود: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید نیز تمرکز بر اینگونه تسهیلات است که با این کار علاوه بر نوسازی مناطق فرسوده توسط خود مردم، رونق ساخت و ساز در کشور را نیز به همراه خواهد داشت.

شفیعی با بیان اینکه مردم برای دریافت این تسهیلات به سامانه معرفی شده از سوی وزارت مسکن و شهرسازی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: در همین زمینه یك هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به استان خوزستان اختصاص یافته كه امیدواریم با استفاده از این تسهیلات، بخشی از بافت‌های فرسوده استان بازسازی شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان با تأكید بر اهمیت پرداخت این نوع تسهیلات در بانك مسكن به‌منظور بهسازی بافت‌های فرسوده در استان خوزستان اظهار كرد: پرداخت این نوع تسهیلات كه به‌صورت مستقیم با رفاه و آسایش مردم و عمران و نوسازی شهرهای استان ارتباط دارند برای بانك مسكن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شفیعی گفت: بر اساس تصمیم دولت، برای كلان‌شهرها به ازای هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال، در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۴۰۰ میلیون ریال و برای شهرهای دیگر نیز ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بافت فرسوده در نظر گرفته شده است که با احتساب این امر برای مردم ساکن در اهواز مبلغ ۵۰۰ میلیون، شهرهای آبادان و دزفول مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و سایر شهرهای استان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به عنوان اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه معرفی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به بانک مسکن صورت می گیرد، افزود: كاركنان بانك مسكن این آمادگی را دارند كه در جهت تحقق سیاست‌های دولت به‌منظور اصلاح بافت‌های فرسوده نهایت همكاری را داشته و با تمام توان در راستای پرداخت این بافت‌های فرسوده گام بردارند.

شفیعی بیان كرد: در این زمینه بانك مسكن به‌عنوان تنها بانك تخصصی در حوزه مسكن از كاركنان و كارشناسان مجرب و كاردان برای اجرایی شدن این طرح برخوردار است ولی یقیناً این موفقیت این طرح به همكاری مناسب سایر دستگاه‌های مرتبط با این طرح نیز ارتباط دارد و نباید بانك مسكن را در این میدان عمرانی تنها گذاشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار