به گفته مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری زنجان آزمون استخدامی شهرداری ها برای ۱۴ شهر تابعه استان زنجان در ۱۹ رشته شغلی روز جمعه در کمال آرامش و امنیت با صحت و سلامت برگزار شد. وی افزود به طور میانگین برای دستیابی به هر پست ۴۰ نفر به رقابت پرداختند که این میانگین در برخی رشته ها بالاتر و برخی عناوین شغلی پایین تر بود.
کد خبر: ۱۶۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 25 January 2016

به گزارشخبرگزاری مهر نادر احمدی اظهار کرد: اقدامات برای نظر سنجی و نیاز سنجی از شهرداری ها از تیر سال جاری آغاز و مجوز جذب نیرو برای تصدی ۱۰۱ پست آذر امسال اخذ شد آزمون نیز دوم بهمن همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار شد.

وی گفت: آزمون استخدامی شهرداری ها برای ۱۴ شهر تابعه استان زنجان در ۱۹ رشته شغلی اعم از حسابداری، عمران، خدمات شهری آتش نشانی با کمترین تعداد غایب وحضور اکثریت داوطلبان شرکت کننده روز جمعه در کمال آرامش و امنیت با صحت و سلامت برگزار شد.

به گفته احمدی به طور میانگین برای دستیابی به هر پست ۴۰ نفر به رقابت پرداختند که این میانگین در برخی رشته ها بالاتر و برخی عناوین شغلی پایین تر بود.

معاون مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری زنجان گفت: آزمون با همکاری ۳۵۰ نفر عوامل اجرایی در امنیت و آرامش کامل برگزار و طبق نظر سنجی های غیر رسمی رضایت داوطلبین مطلوب ارزیابی شد.

احمدی خاطر نشان کرد: نتایج آزمون استخدام شهرداری ها اوخر بهمن یا اوایل اسفند از طریق وب سایت استانداری زنجان اعلام می شود. نتایج براساس سه برابر ظرفیت اعلام می شود و متعاقبا زمان مصاحبه پست های کارشناسی و آزمون عملی برای پست های آتش نشانی و راننده آتش نشان اعلام خواهد شد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار