معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت: استان همدان در بخش فعالیت در مسابقات ورزشی با سه پله رشد به رتبه 14 در بین استان‌های کشور دست پیدا کرد.
کد خبر: ۱۵۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 06 January 2016

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت: استان همدان در بخش فعالیت در مسابقات ورزشی با سه پله رشد به رتبه 14 در بین استان‌های کشور دست پیدا کرد.

به گزارش فارس، عبدالله جعفری اظهار کرد: معاونت تربیت‌بدنی استان همدان توانسته در زمینه اجرای طرح‌های وزارتی و برگزاری و مشارکت در مسابقات نتیجه مطلوبی از خود به جا بگذارد.

وی با اشاره به اجرای طرح المپیاد درون‌مدرسه‌ای در همدان گفت: امسال 150 هزار دانش‌آموز زیر پوشش طرح المپیاد درون‌مدرسه‌ای قرار گرفتند که توانستیم به هدف‌گذاری تعیین‌شده از سوی وزارتخانه برسیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان ادامه داد: استان همدان در بخش فعالیت در زمینه مسابقات ورزشی با سه پله رشد در سال جاری به رتبه 14 در بین استان‌های کشور دست پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: کمبود منابع مالی باعث شده است تا ما برای شرکت در بسیاری از مسابقات محدودیت داشته باشیم و نتوانیم در همه مسابقات به صورت صددرصدی شرکت کنیم.

جعفری خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما در اجرای برنامه‌های ورزشی در همدان کیفیت‌بخشی درس تربیت‌بدنی است تا بتوانیم به صورت مطلوب طرح‌های ورزشی را در مدارس اجرا کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ورزشی که از سوی وزارتخانه به مدارس اعلام می‌شود، بیان کرد: در زمینه اجرای طرح‌های وزارتی در مدارس در بیشتر رشته‌های ورزشی به پوشش صددرصدی دست پیدا کردیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: در اجرای طرح نرمش صبح‌گاهی در مدارس که هدف‌گذاری ما 50 درصد از دانش‌آموزان بود به پوشش صددرصدی رسیدیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار