سرمربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا ضمن اعلام اعمال شدن یکی از پیشنهاداتش در مسابقات جهانی اندونزی از نپذیرفتن هدایت تیم ایتالیا خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 19 December 2015
حسین اوجاقی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از برگزاری کلاس های آموزشی مربیان در شهرستان گرگان، ابتدا در مورد مسابقات اخیر تیم ملی بیان کرد: در مسابقات جهانی اندونزی که با حضور ۸۲ کشور برگزار شد تیم ملی ایران در مجموع آقایان و بانوان در بخش ساندا مقام نایب قهرمانی و در مجموع ساندا و تالو رتبه سوم را به دست آورد.

اوجاقی با بیان اینکه چین در جهان جدی ترین رقیب مبارزه ایران است، افزود: در بین کشورهای آسیایی در بخش سبک وزن ها کشورهایی مانند ویتنام، فیلیپین و کره جنوبی قدرتمند هستند و همیشه در مسابقات آسیایی برای ما مشکل ساز بوده اند.

وی به بیان برنامه های ووشو ایران تا پایان سال پرداخت و اظهار کرد: تا پایان سال مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در بهمن ماه را در پیش خواهیم داشت و اردوهای تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه از سال آینده آغاز خواهد شد.

وی به سایر رویدادهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: علاوه بر مسابقه قهرمانی آسیا، رقابت های جوانان جهان در کشور بلغارستان و جام جهانی را سال آینده در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی ساندا که درباره عضویت در کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی ووشو بیان کرد: این کمیته هفت نفره از یک رئیس و یک نایب رئیس تشکیل شده و از هر قاره یک نماینده در این کمیته عضو هستند که من به عنوان نماینده قاره آسیا در آن عضویت دارم.

اوجاقی خاطرنشان کرد: در این کمیته ها برای رشد این ورزش پیشنهاداتی داده می شود و به عنوان مثال دوره گذشته من چهار پیشنهاد داده بودم که یکی از آنها که مربوط به دیدن امتیاز ورزشکاران می شد در مسابقات اخیر اندونزی اعمال شد و بر اساس آن مربیان و ورزشکاران همزمان امتیازات را مشاهده می کردند.

وی از رد پیشنهاد خارجی خود خبر داد و گفت: اخیراً از تیم ملی ایتالیا برای مربیگری پیشنهاد داشتم و حتی یک سفر کوتاه به این کشور انجام دادم اما به خاطر اینکه مسابقات تیم ملی در پیش بود، آن را نپذیرفتم.

وی تصریح کرد: اکنون با تیم پارس جنوبی در لیگ قرار دارم و برای موفقیت این تیم تمرکز کرده ام و چنانچه در آینده پیشنهاد خارجی داشته باشم اولویتم با تیم های ایرانی است.

سرمربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا درباره احتمال المپیکی شدن این ورزش بیان کرد: ووشو در بازی های آسیایی حضور دارد و زمزمه هایی مبنی بر المپیکی شدن این ورزش به گوش می رسد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار