رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: شورای شهر و اعضای آن از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰ 20 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، جمشید عین بیگی امروز، یکم اردیبهشت ماه در کمیته رسانه و فضای مجازی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بر اساس مسئولیت‌ها و وظایفی که بر عهده دارد پشتیبان برنامه‌های مدیریت شهری و مجموعه شهرداری است تا تحقق آن‌ها به نفع مردم اتفاق بیفتد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های شهرداران گذشته بجنورد، ادامه داد: شهردار فعلی بجنورد نیز از حمایت‌های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر برخوردار است و البته نظارت‌ها را برای حسن اجرای مسئولیت‌ها انجام می‌دهیم؛ چراکه این موضوع، خواست مردم است.

عین بیگی در ادامه با دعوت از اصحاب رسانه برای کمک به توسعه شهر و انعکاس اقدامات مدیران و نظرات مردمی گفت: شما قلم به دستان در رسانه‌ها افسران جنگ نرم هستید.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌هایی که در جامعه وجود دارد برای امید آفرینی به نفع مردم و نظام، بیشتر بهره ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد به درپیش‌رو بودن هفته شورا‌ها اشاره کرد و گفت: قصد داریم از این فرصت برای تبیین دستاورد‌های شورای اسلامی شهر مرکز استان بهره ببریم.

وی اعلام کرد: متاسفانه تلاش‌هایی که برای متوقف کردن فعالیت دولت انجام می‌شود، برای شورای اسلامی شهر در بجنورد نیز رخ داد و عده‌ای به دنبال این بودند که خروجی اعضای آن و فعالیت‌های انجام شده را زیر سوال ببرند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد تلاش کردند با شفافیت، تصمیمات مختلف را اتخاذ کنند.

عین بیگی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و اعضای آن وظیفه دارند تا زمانی که شهردار منتخب آن‌ها در چارچوب برنامه‌های اعلام شده به فعالیت مشغول است، از وی حمایت کرده و کمک‌حال مدیریت شهری نیز باشند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار