رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: در شهرستان ابهر یتیم بدون حامی نداریم، ولی با توجه به بالا بودن هزینه‌های زندگی افزایش تعداد حامیان برای فرزندان یتیم و محسنین رویکردی برای ارتقا خدمت‌رسانی است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱ 05 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل احمدی با اشاره به کمک مالی ۴۶۴۰ حامی به فرزندان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، اظهار کرد: این حامیان سال گذشته بیش از ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فرزندان یتیم و محسنین کمک مالی نقدی کردند.

وی با بیان اینکه متوسط کمک حامیان حدود ۵۰ تومان است، گفت: با این حال متوسط دریافتی فرزندان اکرام تحت حمایت بیش از ۲ میلیون تومان و فرزندان محسنین یک میلیون تومان بوده است؛ چرا که در شهرستان ابهر یتیم بدون حامی نداریم، ولی با توجه به بالا بودن هزینه‌های زندگی افزایش تعداد حامیان برای فرزندان یتیم و محسنین رویکردی برای ارتقا خدمت‌رسانی است.

احمدی با اشاره به آمار کودکان و فرزندان تحت حمایت در شهرستان ابهر، تصریح کرد: بیشترین تعداد فرزندان تحت حمایت به ترتیب در شهر ابهر ۴۵۶ نفر، هیدج ۷۰ نفر و در صائین‌قلعه ۱۳۲ نفر است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر تصریح کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کرده و با کمک حداقل ۵۰ هزار تومان در هر ماه، قطره‌ای برای ساخت دریای همدلی و نیکوکاری مهیا کنند.

وی اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین را یکی از طرح‌های مهم نهاد متبوعش توصیف کرد و گفت: حامیان در طرح اکرام از فرزندان معنوی حمایت دارند که به واسطه نداشتن پدر و یا پدر و مادر یتیم هستند.

احمدی با اشاره به استقبال زیاد مردم از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، افزود: حامیان مالی همچنین در طرح اکرام محسنین از فرزندانی حمایت می‌کنند که اگرچه از نعمت پدر و مادر محروم نیستند، ولی به واسطه بیماری، از کارافتادگی، مشکلات جسمی و علل مشابه پدر قادر به تأمین هزینه‌های زندگی نیست.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار