مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از بهسازی و ترمیم باند رفت جاده دسترسی و برخی از معابر شهرک صنعتی یک اردبیل با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵ 05 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم علایی، ۱۶ فروردین ضمن بیان این خبر اظهار کرد: برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار مربوطه انجام شده است که به زودی شاهد تجهیز کارگاه و آغاز عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی یک اردبیل خواهیم بود.

وی فرسودگی معابر و نیاز مبرم به ترمیم تاسیسات شهرک صنعتی یک اردبیل را از مهمترین مشکلات حال حاضر این شهرک صنعتی برشمرد و تصریح کرد: شهرک صنعتی اردبیل یک به عنوان اولین و قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان با مساحت ۶۳ هکتار یکی از مراکز مهم تولیدی شهر اردبیل محسوب می‌شود.

علایی تصریح کرد: بیش از ۳۵۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین در این شهرک صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده است که تاکنون بیش از ۲۵۰ قرارداد منجر به اخذ پروانه بهره‌برداری از مراجع ذیصلاح شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ادامه داد: حل مشکلات این شهرک صنعتی همواره مورد تاکید مسئولان بوده و تلاش می‌شود با جذب اعتبارات عمرانی و با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع مختلف داخلی، مشکلات زیرساختی آن کاهش و مرتفع شود.

علایی اظهار کرد: بر اساس قانون، ملزم به واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم و یکی از اهداف مهم تشکیل این شرکت‌ها، کم کردن تصدی‌گری بخش دولتی و برون سپاری اداره امور شهرک‌ها به صاحبان واحد‌های تولیدی است.

وی ادامه داد: البته مشکلاتی نیز پیش‌روی این شرکت‌های خدماتی که متشکل از واحد‌های تولیدی همان شهرک صنعتی هستند، وجود دارد که اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده واحد‌های تولیدی به شهرک‌های صنعتی، بهترین راه حل ممکن برای تامین منابع پایدار به منظور بهسازی و اجرای زیرساخت‎های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار