معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پایش سلامت ۲۶ نفر از جانبازان شیمیایی و گروه‌های خاص با هدف بهبود وضعیت سلامتی، چکاب کامل و درمان این افراد انجام شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 08 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، بهنام شهیدی امروز (جمعه ۱۸ اسفندماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سلامتی جانبازان به‌ویژه جانبازان گروه‌های خاص یکی از دغدغه‌های اصلی بنیاد شهید در خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری است.

وی افزود: در همین راستا با اجرای پایش سلامت برای این عزیزان، تلاش می‌کنیم تا بتوانیم شرایط سلامتی جانبازان را بهبود بخشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه پایش سلامت جامعه ایثارگری در راستای اجرای برنامه عملیاتی در سال‌جاری انجام می‌شود، تصریح کرد: ۲۶ نفر از جانبازان گروه‌های خاص و شیمیایی در مرحله پایانی پایش با حضور سه متخصص چکاب شدند.

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بررسی و بهبود وضعیت سلامتی و در صورت لزوم درمان جانبازان را از جمله اهداف اجرای طرح پایش سلامت عنوان کرد.

وی گفت: انجام آزمایش اولیه و ویزیت جامعه هدف توسط روان‌شناس، متخصص داخلی و قلب از جمله اقدمات پایش سلامت در این مرحله بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار