معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی :
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک از بازرسی یک‌هزار و ۶۰۶ مورد بازرسی در سال جاری از داروخانه‌ها، مراکز و واحدهای عرضه کالاهای سلامت محور استان مرکزی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 21 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر عباس علیمرادیان  گفت:در بازرسی‌های انجام شده، ۱۶ عطاری و یک داروخانه مهر و موم شد که ارزش داروهای مخدر کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود:این بازدیدها از مراکز عرضه کالاهای سلامت محور از جمله داروخانه‌ها، واحدهای تولید و بسته‌بندی مواد غذایی، آشامیدنی، عطاری‌ها، مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و باشگاه‌های بدن‌سازی انجام شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در این بازرسی‌ها که توسط کارشناسان غذا و دارو مجموعه سلامت استان مرکزی انجام شده ، به تفکیک ۶۵۰ مورد بازرسی از داروخانه‌ها، ۱۶۰ مورد بازرسی از عطاری‌ها، ۶۱ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی، ۵۶۵ بازرسی از واحدهای تولیدی موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۱۷۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی است.

دکتر علیمرادیان همچنین افزود: مردم می‌توانند شکایات خود را به صورت همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۵ با شماره تلفن ۱۹۰ و در ساعات عصر با شماره تلفن همراه ۰۹۱۸۸۹۳۹۳۹۵ با کارشناسان دارویی در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار