مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر اهتمام ویژه شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین زیر ساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اولویت تحویل در شهر زنجان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ 30 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، جلسه بررسی تأسیسات زیربنایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان سید محمد شعاعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اصغر اسماعیلی و مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق و شرکت گاز استان زنجان در محل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل کوی زنگان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه ابراز کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۲هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان به متقاضیان واگذار می‌شود که پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی m ۶ جزو پروژه‌های در اولویت واگذاری است که باید زیر ساخت‌ها تأمین شود.

در ادامه اصغر اسماعیلی از مدیرعامل شرکت گاز استان، آب و برق خواست نسبت به تأمین زیر ساخت‌های پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی m ۶ اهتمام جدی را مدنظر قرار دهند تا متقاضیان هنگام سکونت مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: در راستای تامین به‌موقع و سریع زیر ساخت‌ها برای پروژه‌های در اولویت تحویل دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان جلسات پیگیری در محل کارگاه پروژه‌ها هر روز با برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار